AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #61 Skrevet 19. mai 2017 På 17.5.2017 den 3.12, AnonymBruker skrev: Takk for at du forstår. Det har vært tøft, har aldri ropt å skreket så mye som jeg har måtte gjort de siste ukene... helt fortvilet. Klærne mine er også blitt ødelagt, og skoene og alle våre eiendeler må holdes langt unna katten. Så snart han finner noe med vår lukt på, så er han der å pisser.. Anonymkode: 8c330...b2a Roping og skriking, ja da slutter sikkert katten å gjøre fra seg inne. Eller er det mulig at du stresser katten enda mer ved å rope, tror du? Jeg hadde et familiemedlem som stadig truet med at katten måtte avlives fordi den var urenslig og ødela møblene. Når jeg overtok katten så var den urenslig kun en gang i løpet av 3 år - og da hadde den urinveisinfeksjon! Ellers brukte den alltid kattedoen. Du sier du har prøvd alt, men det du skriver i tråden tyder på at du har liten forståelse for katteadferd. Får virkelig håpe at katten kan få komme til noen andre som vil gi den en sjanse. Anonymkode: c97c1...f66 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #62 Skrevet 19. mai 2017 På 14.5.2017 den 22.16, AnonymBruker skrev: Nei, han gjør det ikke på faen, han forsøker å si at noe er galt. Om du har fått hund for noen uker eller måneder siden kan det være han forsøker si deg at han føler seg ensom eller redd. Når man får et nytt dyr i hus er det ekstremt viktig å vise det gamle kjæledyret mye oppmerksomhet og ikke la det nye dyret herse med det gamle. Anonymkode: b626f...846 Ta å les hovedinnlegget før du begynner å peke finger. TS formidler at hun har prøvd å omplassere katten i 3 år pga. dette problemet. Anonymkode: 6de39...82b 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #63 Skrevet 19. mai 2017 Ta kontakt med en atferdsterapeaut. Kjenner ei som er det,hun reddet en katt fra avliving,den nektet også å tisse i doen,pga en katt som ikke bodde i huset hadde markert rundt doen. Type sand i doen og selve doen kan også ha mye å si,katter er kresne på sånn. Anonymkode: 47865...471
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #64 Skrevet 19. mai 2017 Stakkars katt.. med den holdningen du har er det lite vi kan få sagt som vil få deg til å ombestemme deg tenker jeg. Prøv enda hardere å få et nytt hjem til katten, hvis du ikke vil hjelpe katten DIN. Anonymkode: 87462...50c 1
-venter- Skrevet 19. mai 2017 #65 Skrevet 19. mai 2017 På 15.5.2017 den 3.14, AnonymBruker skrev: Har prøvd kattedo i begge etasjene og i kjeller, både med lokk og uten. Den med lokk var veldig dyr, vi kjøpte den på en dyrebutikk. Det stinker så mye og de kommer ikke inn i huset igjen nå.. jeg har hatt toksoplasmose, ble veldig dårlig i den perioden .. ikke noe koselig opplevelse å få den sykdommen.. Anonymkode: 8c330...b2a Det fine er at du ikke kan få det igjen😀 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå