Gå til innhold

Hellas eller kroatia i august/september? Hvilket hotell?

sjokolade-mamma

Anbefalte innlegg

Jeg og min mor skal reise på ferie i to uker. Planen er å reise i slutten av august eller begynnelsen av september. Jeg har aldri vært i kroatia før, men har vært på kreta en gang. Jeg blir så usikker på hvor vi bør reise. Vi ønsker 2 romsleilighet og vi vil gjerne bo bra med god frokost og forholdsvis sentralt. Nært både sentrum og strand. Har dere noen konkrete anbefalinger?

Endret av sjokolade-mamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 14.5.2017 den 21.06, sjokolade-mamma skrev:

Jeg og min mor skal reise på ferie i to uker. Planen er å reise i slutten av august eller begynnelsen av september. Jeg har aldri vært i kroatia før, men har vært på kreta en gang. Jeg blir så usikker på hvor vi bør reise. Vi ønsker 2 romsleilighet og vi vil gjerne bo bra med god frokost og forholdsvis sentralt. Nært både sentrum og strand. Har dere noen konkrete anbefalinger?

Jeg foretrekker Kroatia foran Kreta, any day! Men Kroatia er nok en del dyrere enn Kreta. Har ingen veldig konkrete tips annet enn å sjekke ut Air BnB i Trogir.

Anonymkode: 6f8e4...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Jeg elsket Rovinj da vi var i Kroatia i fjor sommer! Nydelig liten by med fantastiske bademuligheter fra klippene i den tilliggende naturparken, masse gode og rimelige spisesteder og generelt veldig god stemning. Vi er ruslere, så vi bodde litt utenfor byen på et privateid leilighetshotell, men her fikk vi låne sykler gratis under hele oppholdet så vi brukte ikke mer enn kanskje fem minutter til sentrum på disse (samboeren hadde brukt kortere tid, men jeg er feig! :P) Vi kom med buss fra Italia til Rovinj, men fløy hjem med SAS via København fra Pula. Tok kanskje en time med bussen mellom Rovinj og Pula, så det var veldig overkommelig.

Vi opplevde forøvrig Kroatia som veldig billig, men det kan ha hatt noe med å gjøre at vi kom fra to uker i Tyskland, Sveits og Italia, så det kan hende anonym over har rett i at Kreta er billigere. Der har jeg aldri vært, så det vet jeg ingenting om dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...