Gå til innhold

Mp3 spelar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk mp3 spelar til jul og får det ikkje heilt til å virke. Eg har installert programmet som må til, men det spørr heile tida etter ein brenne cd som eg skal putte inni.

Jaja tenkte eg og putta ein inni, men ingen musikk på mp3 spelaren. Har prøvd å lese bruksanvisningen men den seier lite om korleis eg skal få mp3'ane inpå spelaren...Gir snart opp...

Nokon som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhm.. er MP3-spillern din en slags discman som spiller av cd'er med MP3 på, eller er det en liten dingseboms som man kobler til pc'en og overfører? vil tro du kan finne den hvis du går på "Min datamaskin". Da vil den nok ligge som en ekstern lagringskilde.

Skrevet

Hvilken mp3 spiller har du fått deg da? Kanskje noen har den samme - og de kan sikkert hjelpe deg isåfall

Skrevet

Du berre stikk den inni pc'en så skal det gå av seg sjølv. (Flash memory)

Type MP-FUB26

Skrevet
Du berre stikk den inni pc'en så skal det gå av seg sjølv. (Flash memory)  

Type MP-FUB26

Flash memory ja.. oki.

a) ingenting ved en pc går av seg selv. Alt styres menneskelig og alle feil er menneskelige.

B) Let etter en "ekstra harddisk" på "Min datamaskin". Den heter som regel "removable disk" eller "flyttbar disk (?)" eller noe i den duren.

Og hvilket merke er det? Sony? Apple?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ein sony.

Har fått flytta sangene eg vil ha over på disk J, men sangene varer kun i 10 sek inne på spelaren....Har prøvd innstillingane, men ser ingenting som kan vere fornuftig å trykke på!

Har generelt litt peiling på elektronisk/teknologi- utstyr, men dette tok kaka! :)

Skrevet
..sangene varer kun i 10 sek inne på spelaren....Har prøvd innstillingane, men ser ingenting som kan vere fornuftig å trykke på!

Hvis hver sang kun varer noen sekunder har du trukket på en slags "intro"-innstilling, som gjør at du kun hører introduksjon av hver sang.

Dersom problemet er at spilleren slår seg av etter få sekunder bør du prøve å bytte batteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...