AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Del Skrevet 14. mai 2017 Hei! Jeg er en sliten småbarnsmamma som ikke får til dette med sosiale relasjoner. Vi har flyttet et par ganger, noe som gjør at familie og venner bor et lite stykke unna. De tar kontakt et par ganger i året og det blir med det. Jeg hadde håpet vi kunne finne oss nye venner her vi bor, men det var vanskeligere enn jeg hadde håpet. Jeg har vært i barselgruppe, men ingen var noe særlig interessert i kontakt. Kun ei, men hun er ikke interessert i meg, snakker kun om seg selv. Jeg snakker med foreldrene til de andre barna, engasjerer meg gjennom deres aktiviteter og har prøvd å invitert til ting, men jeg kommer ingen vei. Jeg oppfatter meg selv som en hyggelig person, som interesserer meg for andre, men jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt...jeg virker totalt uinteressant når det gjelder vennskap. Føler meg veldig alene om dette, da alle andre jeg kjenner har masse venner. Savner å treffe noen som passer sammen med meg og som jeg kan snakke uanstrengt med. Men begynner å gi opp håpet...Det er også begrenset hvor mye energi man har til sånt med jobb og små barn. Flere som har det sånn? Anonymkode: 81225...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Del Skrevet 14. mai 2017 Føler meg litt i samme situasjon av og til... Hvor bor du? Anonymkode: 6e8ef...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Del Skrevet 14. mai 2017 Huff - høres ut som om du har havnet i en bygd, der de som bor der er fornøyd med omgangskretsen sin, og ikke er så veldig interessert i flere venner. Det betyr ikke at de ikke liker deg, men at de ser det kun fra sin side, og "går ut fra" at du har dine venner.... Sånn er det her vi bor. Har bodd her i 15 år, og utad så virker jeg som en kjempepopulær dame, men sannheten er at alle snakker med meg, men ingen inviterer meg.... Alle er hyggelige og vi virker å være veldig respekterte her ute, men igjen - blir aldri invitert noen steder, men kan stå å snakke 2 timer på parkeringen med noen av damene her osv..... Anonymkode: 8e428...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Del Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff - høres ut som om du har havnet i en bygd, der de som bor der er fornøyd med omgangskretsen sin, og ikke er så veldig interessert i flere venner. Det betyr ikke at de ikke liker deg, men at de ser det kun fra sin side, og "går ut fra" at du har dine venner.... Sånn er det her vi bor. Har bodd her i 15 år, og utad så virker jeg som en kjempepopulær dame, men sannheten er at alle snakker med meg, men ingen inviterer meg.... Alle er hyggelige og vi virker å være veldig respekterte her ute, men igjen - blir aldri invitert noen steder, men kan stå å snakke 2 timer på parkeringen med noen av damene her osv..... Anonymkode: 8e428...c6b Men kommer de når du inviterer dem, da? Anonymkode: d6736...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå