AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvilken passer? Må jeg ha den fra Bugaboo? Eller kan jeg bruke Stokke sin? Anonymkode: ee209...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Del Skrevet 14. mai 2017 Vi har Stokke sin, fungerer utmerket. Sp vidt jeg vet er den også den eneste som er godkjent for erstatning fra flyselskapenes side. Anonymkode: 4ba53...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Del Skrevet 14. mai 2017 Bruk Stokke sin..veldig romslig til bugabooen, så vi har også puttet andre saker oppi ved behov;) Anonymkode: c4cb9...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Del Skrevet 14. mai 2017 Herlig! Tusen takk for hjelpen! Anonymkode: ee209...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #5 Del Skrevet 14. mai 2017 Siden dere har Bugaboo Buffalo.. Jeg driver og bestiller utstyr til i sommer. Er det nødvendig med seteinnlegg i vogna? Har dere det? Anonymkode: ee209...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå