AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Med tre små barn så må alt foregå så fort som mulig og jeg føler aldri at neglelakken rekker å tørke før det er noe som må gjøres, kjapt. Ser jo at folk som steller neglene sine på f.eks lakkbar sitter med hånden inne i et apparat. Er det for å tørke lakken raskere? Får man kjøpt det noe sted, eller er det kun for gel-lakk? Anonymkode: 2b8b8...92e
tirben Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 De apparatene du ser er nok for gel. Jeg pleier å ta et strøk med hurtigtørkende topplakk til slutt. Er veldig fornøyd med et merke som heter Seche vite. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Jeg har samme problemet, men fant løsningen min for en stund siden. Jeg bruker denne: https://www.blivakker.no/product/3010159 Man lakker neglene ferdig og venter 5-10 sekunder. Så sprayer man på sprayen og lakken tørker veldig raskt! Livet mitt ble 1000 ganger bedre den dagen jeg begynte å bruke denne sprayen. Anonymkode: 0dd90...39e
Timsy Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Hva med å lakke neglene når far er hjemme eller etter barna har lagt seg? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå