AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Jeg var hos frisøren fredag ettermiddag og farget håret. Jeg hadde et spesifikt ønske om fargen og viste til en modell som var avbildet på salongens egen instagramkonto. Frisøren hadde ingen innvendinger og satte i gang med å farge etterveksten min, så for å påføre fargen etter vask og tørk. Jeg synes underveis at fargen virker noe mer intens enn den jeg bad om men sa ingenting fordi jeg vet det kan se helt annerledes ut tørt. Men da fargen var vasket ut og hun begynte å føne var dette virkelig IKKE samme nyanse. Jeg bad om en kobberfarge slik som denne men det jeg endte opp med var noe som dette Jeg tenkte først det ville dempe seg etter en vask, men det har det ikke. Jeg betalte over 2000 kroner for dette (en veldig "trendy" og anerkjent salong) så jeg synes de bør kunne gjøre en bedre jobb... Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4509b...117
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 gå tilbake til salongen og si det du sier her, og vis det bildet du viste frisøren. Anonymkode: 37903...dbd 1
estrella Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Men fargen var veldig pen altså! Det er jo ikke sikkert fargene blir lik på alle (jeg er ikke frisør, så hvis det er slikt så burde evt frisøren informert om det på forhånd), men du kan dra tilbake. Si at du har tenkt over det og ikke er helt fortrolig med fargen, da det ikke var det du ba om. Ikke sikkert de kan gjøre så mye med det, men da har du iallefall gitt de beskjed og åpnet for at de kan prøve igjen eller gi deler av summen tilbake. Men fra en butikkansatt, vær hyggelig selv i klagen din. Ikke kjeft og skrik, det er så kjipt og ubehagelig når kunder kjefter. Man kan få frem budskapet uten å være ei bitch. Personlig føler jeg større glede i å gjøre alt jeg kan for en kunde når de er hyggelig i klagen. Kjefter de? Da hjelper jeg jo fortsatt, men setter ikke himmel og jord i bevegelse for idioter. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Takk for svar! Jeg bare angrer så at jeg sa jeg fornøyd når jeg satt der. For jeg var jo egentlig ikke det og følte frisøren bare ville bli ferdig og gå til neste kunde :/ Anonymkode: 4509b...117
Silje92 Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg bare angrer så at jeg sa jeg fornøyd når jeg satt der. For jeg var jo egentlig ikke det og følte frisøren bare ville bli ferdig og gå til neste kunde :/ Anonymkode: 4509b...117 Jeg ville gått tilbake og klagd. Evt send en mail og forklar situasjonen. Du har rett på å få rettet det opp slik at fargen blir som du vil ha den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå