Gå til innhold

Vil ha strammere rumpe!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her ser du hvordan utfall utføres med tekst og en animasjon.

Dette er øvelser som muligens ikke er spesielt beregnet til hjemmebruk, i og med at de fleste ikke eier ordentlig styrkesett. Men for all del, utrolig gode øvelser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øvelsen vil man nok merke om man ikke er veldig godt trent, selv om man ikke bruker vekter. Vekter kan man legge på når man blir bedre trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Vil man få samme effekt av å ikke gjøre fullt så dype utfall?(Har dårlige knær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du trenger ikke å gå lenger ned enn til ca 90 grader for å få godt utbytte. Pass også på at du ikke bruker tyngre vekter enn du kan holde balansen skikkelig.

Utfall og knebøy er dessverre skummelt for dem med dårlige knær, men det finnes alternativer som er mer skånsomme, ved bruk av apparater (har dårlige knær selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tror muligens at min knær også er litt svake, eller så er de bare utrente.. Kjenner det når jeg sykler på trimsykkelen... :-?

God link, the imp :) Thank U!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg på maven, med en halv meter mellom beina.

Løft føttene opp, med strake bein og så sammen, fra hverandre igjen og ned....og gjenta...det kjennes i stumpen :-) + at korsryggen får trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Jeg tror muligens at min knær også er litt svake, eller så er de bare utrente.. Kjenner det når jeg sykler på trimsykkelen... :-?

God link, the imp :) Thank U!

Du kan ta knebøy, og ikke gå så langt ned f.eks.

Bare ta de litt kjappere, samtidig som du halverer knebøyet. Fungerer fint det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...