AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Hvis jeg skal lage bølger i håret, må jeg rette det ut først? Har naturlige bølger, men de er litt "too much" og ser litt for tilfeldige ut. A la kråkereir. Anonymkode: fa1cc...c9a
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Ingen som har kunnskap om det? Anonymkode: fa1cc...c9a
gohege Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Jeg pleier ikke å gjøre det, fordi det sliter mer på håret og resultatet blir mer tilfeldig og naturlig. Synes at det er penere enn markante korketrekkere. Uansett hva du velger så bør du gi nok pleie til håret med kur og varmebeskyttende spray/balm.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #4 Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, gohege skrev: Jeg pleier ikke å gjøre det, fordi det sliter mer på håret og resultatet blir mer tilfeldig og naturlig. Synes at det er penere enn markante korketrekkere. Uansett hva du velger så bør du gi nok pleie til håret med kur og varmebeskyttende spray/balm. Hva mener du? At du ikke retter ut først? Kur bruker jeg hver uke, fast. Er lenge siden jeg har varmebehandlet håret nå, men har en spray liggende spm jeg har på først Anonymkode: fa1cc...c9a
gohege Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? At du ikke retter ut først? Kur bruker jeg hver uke, fast. Er lenge siden jeg har varmebehandlet håret nå, men har en spray liggende spm jeg har på først Anonymkode: fa1cc...c9a Stemmer, å utføre to varmebehandlinger på håret (glatte -> krølle/bølge) sliter mer på håret mitt. Så jeg retter ikke håret mitt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå