Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #1 Del Skrevet 30. juli 2002 hei alle sammen leste i vg nå nylig at et godt råd for striper i håret var ¨å presse en sitron ut i det etter en vask! men skal sitronen skylles ut igjen og eventuelt hvor lenge skal den sitte! og må håret være i sola da ettersom det skal lysne`??? noen som vet noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 31. juli 2002 #2 Del Skrevet 31. juli 2002 leste i vg nå nylig at et godt råd for striper i håret var ¨å presse en sitron ut i det etter en vask! men skal sitronen skylles ut igjen og eventuelt hvor lenge skal den sitte! og må håret være i sola da ettersom det skal lysne`??? noen som vet noe?? Sitron virker til en viss grad blekende på hår, men som regel er det ikke nok til at det gir noen særlig effekt på annet enn de som er relativt lyse i utgangspunktet. Hvis du vil ha striper, må du selvsagt fordele sitronen bare der hvor stripene skal være. Sol eller hårføner må til etterpå for at det skal virke blekende. Sitronen skal ikke skylles ut før neste hårvask. Et bedre tips er å kjøpe en flaske SprayBlond, som fungerer på akkurat samme måte. Mye enklere å bruke, og mye mindre kliss. Det mest effektive er uansett å heller bruke hårblekemiddel eller gå til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaffelrøre Skrevet 31. juli 2002 #3 Del Skrevet 31. juli 2002 sitron bleker veldig bra, en jeg har hørt om fikk hvitt hår til slutt. hun var mørk blond/lysbrun. hun tok sitron i deler av håret og satt seg i sola en hel dag..så det virker bra! og det er billig, noe som er ganske greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 31. juli 2002 #4 Del Skrevet 31. juli 2002 Jada, det funker, vi gjorde det da vi var små! Men blondine ble jeg aldri! Med virkningen var aller best på bleke Barbie-dukker! Ha sitron i vått hår der du vil ha striper og sett deg ut i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #5 Del Skrevet 31. juli 2002 hei og hopp igjen! takk for svar! vel ikke er det sol ute idag og ikke har jeg lyst hår! har veldig mørk brunt hår jeg! så da er ikke dette noe for meg altså??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 31. juli 2002 #6 Del Skrevet 31. juli 2002 ikke har jeg lyst hår! har veldig mørk brunt hår jeg! så da er ikke dette noe for meg altså??? Tja, det skader jo ikke å prøve. Sitroner er ikke akkurat så innmari dyrt i innkjøp at det gjør noe. Hvor fint det blir er en smakssak, så det er egentlig ikke noe å diskutere, men min mening er at resultatet blir langt bedre om du går til frisøren og får gjort noe der i stedet. Jeg har mørkt hår selv, og har hatt striper i masse forskjellige farger. Kjempelyse striper i mørkt hår kan jeg imidlertid styre min begeistring for, men hvis det er det du vil ha, så for all del. Det er jo ikke verre enn at du kan farge over det om du ikke er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #7 Del Skrevet 31. juli 2002 nei j har da ikke helt råd til en dyr friøsr time! det strekker ikke mine penger til! men en sitron det ska kunne gå tenker jeg! hehehe...men dette er kanskje ikke til å prøve hørte min vennine sa at håret blir klissete og grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 31. juli 2002 #8 Del Skrevet 31. juli 2002 Men så prøv, da vel! Du kommer til å sutre rundt om dette helt til du prøver. Blir resultatet dårlig, får du prøve noe annet neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå