Gå til innhold

Bryllupsplanlegger -verdt det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er fordelen med en planlegger? Bakdeler? Er det verdt det? Noen som kan dele erfaringer? 

Leste på bloggen til Anja Johansen, om hennes valg med å ikke ha en planlegger allikevel. Noen som har følt det samme? Linker til innlegget: http://www.anjajohansen.no/2017/03/05/den-viktigste-avgjorelsen/

Anonymkode: 74bc7...47b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri brukt penger på! Planla bryllupet sammen med mannen, vi hadde 90 gjester. Synes ikke det var stress, tvert imot.

Anonymkode: 3ad2d...4b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv veldig glad i å organisere ting og planlegge, men allikevel, så vet jeg ikke hva jeg skal gå for. Jeg heller mest mot nei, egentlig :) . Bryllupet våres skal bare ha en 40-45 gjester, så det blir jo ikke så stort. Og jeg føler heller at jeg vil legge de 15-20K ekstra i feks mat og god drikke, enn på en planlegger..

Anonymkode: 74bc7...47b

• Liker 2
Skrevet

Tror det kommer helt ann på, skulle jeg gjort det i utlandet - så hadde jeg nok gått for en planlegger. Men her hjemme ser jeg ikke poenget, med mindre det skal være et veldig stort bryllup - da kan det sikkert være veldig greit å ha litt hjelp, men ikke nødvendigvis det er behov for en planlegger fulltid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...