AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Hva er fordelen med en planlegger? Bakdeler? Er det verdt det? Noen som kan dele erfaringer? Leste på bloggen til Anja Johansen, om hennes valg med å ikke ha en planlegger allikevel. Noen som har følt det samme? Linker til innlegget: http://www.anjajohansen.no/2017/03/05/den-viktigste-avgjorelsen/ Anonymkode: 74bc7...47b
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Hadde jeg aldri brukt penger på! Planla bryllupet sammen med mannen, vi hadde 90 gjester. Synes ikke det var stress, tvert imot. Anonymkode: 3ad2d...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #3 Skrevet 15. mai 2017 Jeg er selv veldig glad i å organisere ting og planlegge, men allikevel, så vet jeg ikke hva jeg skal gå for. Jeg heller mest mot nei, egentlig . Bryllupet våres skal bare ha en 40-45 gjester, så det blir jo ikke så stort. Og jeg føler heller at jeg vil legge de 15-20K ekstra i feks mat og god drikke, enn på en planlegger.. Anonymkode: 74bc7...47b 2
mereo Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 Tror det kommer helt ann på, skulle jeg gjort det i utlandet - så hadde jeg nok gått for en planlegger. Men her hjemme ser jeg ikke poenget, med mindre det skal være et veldig stort bryllup - da kan det sikkert være veldig greit å ha litt hjelp, men ikke nødvendigvis det er behov for en planlegger fulltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå