AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Jeg har datet en fyr i litt over 1 måned nå. Ting har gått veldig fort og vi har nesten vært sammen hver dag siden vi møttes. Dette er noe jeg har tenkt på å redusere da jeg kjenner at det kan bli litt mye, men det er ikke det som er saken. Problemet er at han aldri tar initiativ til sex, gir ikke kompliment når jeg har pyntet meg litt ekstra og han viser ikke akkurat at han begjærer meg. Han kysser/nusser meg heller ikke. Noe jeg tok opp med han da jeg liker å nusse. Ihvertfall når vi drar fra hverandre og møtes igjen. Litt sånn hei og hadet nuss. Og da sa han at han liker sånt han og, men ble ikke noe mer for det. Jeg begynner nå og bli lei av å ta initiativet og føler nesten at jeg er mannen i forholdet. I dag gikk jeg naken inn i stua etter en dusj , og han kikket ikke på meg en gang. Han vil være med meg og han spør ofte om å møtes så virker jo som at han liker meg, men kanskje han ikke har lyst på meg? Noen gode råd om hva jeg kan/burde gjøre? Anonymkode: 674a4...10d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Hmmm... Han virker litt uinteressert Anonymkode: 9b26f...a0b 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Føler du deg begjært? Kanskje han viser det på andre måter enn fysisk berøring? Selv hadde jeg nok ikke klart dette. Har vært med en mann som ikke klarte å la være å ta på meg, og som gjorde det VELDIG klart første gangen han så meg naken at dette var bra saker. Da forstod jeg hvor mye jeg liker å høre sånt i et forhold. Anonymkode: 46392...0a0 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Driver han og utnytter deg for penger eller annet? Anonymkode: c8e56...c14
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler du deg begjært? Kanskje han viser det på andre måter enn fysisk berøring? Selv hadde jeg nok ikke klart dette. Har vært med en mann som ikke klarte å la være å ta på meg, og som gjorde det VELDIG klart første gangen han så meg naken at dette var bra saker. Da forstod jeg hvor mye jeg liker å høre sånt i et forhold. Anonymkode: 46392...0a0 Føler meg ikke begjært i det hele tatt. Det som er så frustrerende. Han er snill og god. Han vil sitte med meg i sofaen og holde rundt meg, men det blir med det. Anonymkode: 674a4...10d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver han og utnytter deg for penger eller annet? Anonymkode: c8e56...c14 Hehe. Jeg har nok ikke så mye penger og han er veldig snill ellers. Anonymkode: 674a4...10d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Jeg har nok ikke så mye penger og han er veldig snill ellers. Anonymkode: 674a4...10d Ok. Kanskje han ikke har så stort sexbehov? Var det også slik fra begynnelsen av? Har han gode venner som han tilbringer tid med? (Evt er han med deg fordi han er ensom i utgangspunktet?) Anonymkode: c8e56...c14
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #8 Skrevet 14. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Kanskje han ikke har så stort sexbehov? Var det også slik fra begynnelsen av? Har han gode venner som han tilbringer tid med? (Evt er han med deg fordi han er ensom i utgangspunktet?) Anonymkode: c8e56...c14 De første gangene vi hadde sex så var han på, men det varte ikke lenge. Han har folk rundt seg nesten hele tiden. Så tror ikke at det er bare at han er ensom heller. men selvom han ikke har så stort sexbehov kan han jo gi meg komplimenter? Anonymkode: 674a4...10d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #9 Skrevet 14. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De første gangene vi hadde sex så var han på, men det varte ikke lenge. Han har folk rundt seg nesten hele tiden. Så tror ikke at det er bare at han er ensom heller. men selvom han ikke har så stort sexbehov kan han jo gi meg komplimenter? Anonymkode: 674a4...10d Snakk med ham om dette. Si at du trenger komplimenter m.m. Anonymkode: c8e56...c14
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #10 Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Snakk med ham om dette. Si at du trenger komplimenter m.m. Anonymkode: c8e56...c14 Men er det ikke litt tidlig å ta opp sånt? Anonymkode: 674a4...10d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #11 Skrevet 14. mai 2017 Virker som dere ikke er på samme bølgelengde hva berøring og komplimenter angår. Du har forsøkt å ta opp med han dette med hei og hade kyss men det virker ikke som han går inn for å forandre på det. Han kan kanskje trenes opp til dette, men hvis han ikke har det allerede i seg, er det fort at den ene parten føler misnøye hvis det ikke blir bedring og hvor mye kan en endre en person? Eller så kan det være at han er usikker og ikke tør å ta initiativ, hva heller du mer mot? Anonymkode: 2cd20...fcc
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #12 Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker som dere ikke er på samme bølgelengde hva berøring og komplimenter angår. Du har forsøkt å ta opp med han dette med hei og hade kyss men det virker ikke som han går inn for å forandre på det. Han kan kanskje trenes opp til dette, men hvis han ikke har det allerede i seg, er det fort at den ene parten føler misnøye hvis det ikke blir bedring og hvor mye kan en endre en person? Eller så kan det være at han er usikker og ikke tør å ta initiativ, hva heller du mer mot? Anonymkode: 2cd20...fcc han er nok litt usikker også, men jeg føler at jeg har gjort mye for å vise han at jeg vil ha han og at jeg har lyst på han. Og føler ikke jeg har vært avvisende heller. Men kjenner nå at jeg begynner å miste litt piffen. Anonymkode: 674a4...10d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #14 Skrevet 14. mai 2017 Ikke si "jeg vil ha hade-nuss". Du må si hade-kyss......for all del!!!!!!!!!!!! Nuss er noe man sier til et barn eller noe Anonymkode: 9b26f...a0b 5
B.Wooster Skrevet 15. mai 2017 #15 Skrevet 15. mai 2017 Hvis det er snakk om så tidlig i bekjentskapet, så syns jeg du skal droppe hele greia. Hvis det ikke er fysisk attraksjon og bekreftelse nå, så blir det bare verre. Det er interessant det du sier, om at du nesten føler deg som mannen i forholdet. Hvis det er slik det forventes at et forhold skal være, bare omvendt, så er det ikke rart det er mange frustrerte mannfolk rundt om kring. Men disse problemene kommer som regel etter lang tids samliv, og ikke første månedene!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #16 Skrevet 15. mai 2017 Synes nuss er koselig å si jeg. Sier kyss om litt mer lidenskapelig kyss. Nuss er bare ett kjapt smask. 😊 Anonymkode: 674a4...10d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #17 Skrevet 15. mai 2017 16 timer siden, B.Wooster skrev: Hvis det er snakk om så tidlig i bekjentskapet, så syns jeg du skal droppe hele greia. Hvis det ikke er fysisk attraksjon og bekreftelse nå, så blir det bare verre. Det er interessant det du sier, om at du nesten føler deg som mannen i forholdet. Hvis det er slik det forventes at et forhold skal være, bare omvendt, så er det ikke rart det er mange frustrerte mannfolk rundt om kring. Men disse problemene kommer som regel etter lang tids samliv, og ikke første månedene! Begynner å bli litt lei ja. Interessen min daler nedover jo mindre oppmerksomhet jeg får. Og som du sier. Er jo veldig tidlig i "forholdet" til at det skal være sånn som nå. Anonymkode: 674a4...10d
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #18 Skrevet 16. mai 2017 Han høres ung og usikker/sjenert ut. Du også høres ung og usikker ut. Det er ikke for tidlig å ta opp sine behov og ønsker i en mann, som at du trenger komplimenter og at han viser litt mer at han begjærer deg . Sannsynligvis gjør han jo nettopp det, men er for ung og sjenert, og i for fremmed situasjon til at han føler seg komfortabel med å vise deg det. Anonymkode: 9bb66...8b1
FluffyJuggernaut Skrevet 16. mai 2017 #19 Skrevet 16. mai 2017 Det virker ikke som du har noe å tape egentlig, så jeg ville bare vært ærlig med hva jeg tenkte og følte om jeg var deg. Enten får dere en fin samtale som gjør at dine behov blir møtt. Eller kanskje syns han det er for tidlig med en slik samtale og blir skremt vekk. Men da vet du iallefall at du prøvde. Nå virker det som dere nærmer dere mer ett vennskap enn kjærester, og når du sier at dette gjør deg usikker og du mister piffen så syns jeg du bare skal hoppe i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå