AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Hjelp, har liten mini-"krise" i heimen. Jeg leste et sted at man kan bruke gurkemeie og vann som ansiktsmaske for å få glatt og fin hud. Jeg laget en ansiktsmaske og tok litt på halsen og hendene også... Huden ble glatt den altså, men kremt, hvordan får jeg gulfargen bort fra huden? Jeg har gnikket og gnudd, men jeg har fortsatt et gulskjær i huden. Har prøvd zalo, håndsåpe, sminkefjerner osv.. Jada, bare le 😂:) Anonymkode: db7ea...066
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Hahaha, jeg ler!! Jeg tror faktisk ikke det er så lett å få bort Det ligger jo bare øverst da, så du kan prøve å gnikke med en blanding av sukker og olivenolje, så går gjerne de gule og døde cellene vekk? Lykke til! (fnis, håper jeg kjenner deg, så kan jeg le når du kommer helt gul på jobb i morgen) Anonymkode: 3a7b3...5f4 1
Wenda Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Beklager! Ingenting nyttig å komme med, men jeg må bare le godt av dette. Derfor skal man alltid teste ut nye ting på et lite og mindre synlig sted istedenfor å kline det utover 😄 Tror kanskje AB her har et godt tips med en hjemmelaget skrubb av sukker og olje
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Jeg fikk gurkemeie på hendene en gang teposen gikk istykker og jeg bare kostet det bort med fingrene. Ble slitt vekk etter ca. en uke Du vet at gurkemeie opprinnelig ble brukt for å permanentfarge tekstiler? Anonymkode: 6cd11...b95 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Blande sitronsaft, honning, havregryn, sukker, og olivenolje. Massere dette godt inn i huden i sirkelformede bevegelser, la det virke et kvarters tid, skyll med så varmt vann du holder ut (37-40 grader) og avslutt med isvann. Smør godt inn med fuktighetskrem. Dette gjøres morgen og kveld til farven er borte. Imens kan du prøve å kamuflere med en god foundation og pudder. Anonymkode: 39f82...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå