AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Jeg har opp igjennom tiden vært veldig uheldig med kjærligheten, har hatt mange kjærester... så jeg tror kanskje jeg har blitt redd for å gå inn i et forhold ? har nå holdt på med en i Ca 5 mnd, vi har det veldig flott sammen! Han gjør absolutt alt "rett". Han gir masse oppmerksomhet, prioriterer meg,han viser kjærlighet for mine dyr, interesserer seg i min hobby, er morsom, snill,søt, sexen er veldig bra,,, osv..... ALT han gjør er riktig, alt jeg har lett etter i en kjæreste. jeg trives veldig godt med han og har ingen problem med å være med han en hel helg i strekk. Men medengang han reiser så glemmer jeg han nesten, jeg tenker ikke på han.. savner han ikke, tenker ikke på at jeg gleder meg til å treffe han igjen. hvorfor er det slik? Har lett etter en mann som har alt han har, endelig har jeg funnet han men så blir det slik.. hva tenker dere ? Setter stor pris på svar vi er i 20 årene begge to. Anonymkode: f2809...7fa
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Jeg var i denne situasjonen med han forrige jeg datet, men det var han som følte som du gjør. MEN jeg følte også på at det var noe som manglet, jeg ble ikke forelska. Så da han fortalte at han ikke hadde fått de føelsene han hadde håpet på, var jeg enig i å avslutte. Vi holdt på i 3 måneder. Nå er det jo absolutt mulig å få mer følelser over tid, og jeg syns det er lov å gi det tid så lenge man trives sammen og kommuniserer godt. Men hvis en har blitt kjempeforelska og den andre overhodet ikke er der, da bør man være forsiktig. Det er jo heller ikke slik at stormforelskelse i begynnelsen indikerer hvor godt forhold man vil ha etter en lengre stund. Men for mange er det viktig med ganske sterke følelser for å holde på gnisten gjennom mange år. Hvorvidt dette er viktig for deg (og han du dater?) kan nok ingen her svare på. Anonymkode: 78ab7...cb2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Hvis du fortsetter forholdet med han kommer du til å lete etter gnisten hos noen andre og når den dukker opp så forlater du forholdet. Anonymkode: e473d...102 1
Sirah Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Dersom du må spørre oss om du er forelsket i daten eller ikke så tror jeg nok dessverre du vet svaret selv TS.....
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 Kjenner meg igjen, men det kan hende at du har en mer trygg tilknytningsstil enn du selv innrømmer. Når man virkelig er lykkelig, så er det tider man får vondt av savn. Men samtidig kan det også være slik at man føler seg så trygg på forholdet man er i og følelsene sine, at man føler seg trygg når man er på avstand også. Anonymkode: 1deff...d07
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen, men det kan hende at du har en mer trygg tilknytningsstil enn du selv innrømmer. Når man virkelig er lykkelig, så er det tider man får vondt av savn. Men samtidig kan det også være slik at man føler seg så trygg på forholdet man er i og følelsene sine, at man føler seg trygg når man er på avstand også. Anonymkode: 1deff...d07 Dette! https://www.amazon.com/Attached-Science-Adult-Attachment-YouFind/dp/1585429139 Les den boka, ts. Har selv merket det som du føler, men jeg har ikke betvilt følelsene mine for kjæresten min. Jeg savner personen, men ikke sånn "vill og gal" som enkelte forbinder med å savne personen. Jeg VET når jeg er forelsket... Hva føler du selv? Anonymkode: e80c8...8be 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette! https://www.amazon.com/Attached-Science-Adult-Attachment-YouFind/dp/1585429139 Les den boka, ts. Har selv merket det som du føler, men jeg har ikke betvilt følelsene mine for kjæresten min. Jeg savner personen, men ikke sånn "vill og gal" som enkelte forbinder med å savne personen. Jeg VET når jeg er forelsket... Hva føler du selv? Anonymkode: e80c8...8be I tillegg kan det hende at hun er redd for å slippe kontroll over følelsene sine. Hun nevner "har vært i uheldig med kjærligheten før og har kanskje blitt redd for å gå inn i forhold?". Tror hun også er inne på noe viktig der. En normal reaksjon er å ikke føle noe, stoppe helt opp. Kanskje hun rett og slett ikke slipper følelsene sine..? Reagerer på at hun sier "tenker nesten ikke på han engang". DET tror jeg kan peke mot at hun er redd for følelsene som dukker opp hvis hun føler og slipper kontrollen. Anonymkode: 0e918...644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå