Gå til innhold

Marta Alise

Saade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har jo allerede en tråd om henne her inne:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er utrolig vakker og classy. Kler seg utrolig fint! Jeg bare skjønner ikke hva hun ser i han typen... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne kjempe godt! Flott jente! Men, han kjæresten vet jeg ikke helt hva jeg synes om. Usikker på om det er pga historien hans og jeg er fordømmende eller om det er noe annet jeg ikke liker helt.

Hun er et friskt pust i blogg verden og jeg ønsker henne alt vel! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg leste den litt tidligere. Men så så jeg henne på tv, der hun blant annet uttalte at hun ikke skjønte hvorfor typen ble dømt til fengsel når det bare var snakk om smugling av hasj. Da var det slutt på lesinga, gitt.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Nå drar han inn i fengsel i dag. Spent på hva hun velger å gjøre med livet i mellomtiden. Jeg håper hun klarer å løsrive seg og ikke sette livet på vent til han er ute igjen, for i det siste virker det ikke som han er helt verdt å vente på akkurat.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maskopi skrev:

Nå drar han inn i fengsel i dag. Spent på hva hun velger å gjøre med livet i mellomtiden. Jeg håper hun klarer å løsrive seg og ikke sette livet på vent til han er ute igjen, for i det siste virker det ikke som han er helt verdt å vente på akkurat.

Vet du hvor lenge han må sitte inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, LeilaS skrev:

Vet du hvor lenge han må sitte inne?

Mener å huske det ble 2,5 år de sa på dokumentaren, men er ikke 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...