Pandore Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Har begynt å tenke over hvordan innbydelsene skal være. I den anledning skal jeg bruke klistremerker med "Innbydelse" på. Kjøpte et slikt brett på bokhandelen, men der er det jo 4 stk som er i passe størrelse, og ca. 30 som er altfor små. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i litt større merker, eller må jeg kjøpe 10 brett med merker siden det bare er 4 på hvert som er store? :veldigsur:
Vendelin Skrevet 28. desember 2004 #2 Skrevet 28. desember 2004 Skjønner godt problemet :-( Jeg løser det ved å kjøpe stempel og embossing isteden.
Pandore Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2004 Har kjøpt stempel med "Invitasjon" på også, men er så redd for at det ikke blir helt bra. Redd for å ødelegge mange invitasjoner hvis jeg ikke er helt stø på hånda...
Cathie Skrevet 28. desember 2004 #4 Skrevet 28. desember 2004 det løste jeg med en mal laget av papp... hvis du lurer på hvordan så send meg men pm, så kan jeg sende bilde og forklare...
Pandore Skrevet 28. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2004 Tusen takk, skjønte hva du mente. Lurer på om jeg skal gjøre det sånn...
Martha Stewart Skrevet 28. desember 2004 #7 Skrevet 28. desember 2004 Vi lager alt på PC, da får vi skrifttyper og -størrelse akkurat slik vi vil! :-) Evt. kan man jo bruke klistremerker som pynt i tillegg til tekst som er laget på PC eller håndskrevet.
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2004 #8 Skrevet 28. desember 2004 Mener jeg har sett noe lignene på hobbtforretninger. Et helt brett med like store klistremerker.
Coria Skrevet 1. januar 2005 #9 Skrevet 1. januar 2005 Jeg mener bestemt at jeg også har sett sånn like store klistremerker på Panduro hobby.
Gjest Aricept i.i. Skrevet 1. januar 2005 #10 Skrevet 1. januar 2005 De har sånne i hobbyforretninger ja. Like stor størrelse. Var det 15 stk på hvert ark mon tro? Har både "innbydelse" og "bryllup". I tillegg til teksten er det andre klistremerker. Ringer og hjerter tror jeg.. (På samme ark som teksten..)
Pandore Skrevet 2. januar 2005 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2005 Hvor finner man disse? De eneste jeg har funnet, er ark med 32 små "Innbydelser"... :veldigsur:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå