Gå til innhold

Hjelp med innbydelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å tenke over hvordan innbydelsene skal være. I den anledning skal jeg bruke klistremerker med "Innbydelse" på. Kjøpte et slikt brett på bokhandelen, men der er det jo 4 stk som er i passe størrelse, og ca. 30 som er altfor små. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i litt større merker, eller må jeg kjøpe 10 brett med merker siden det bare er 4 på hvert som er store? :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt problemet :-(

Jeg løser det ved å kjøpe stempel og embossing isteden.

Skrevet

Har kjøpt stempel med "Invitasjon" på også, men er så redd for at det ikke blir helt bra. Redd for å ødelegge mange invitasjoner hvis jeg ikke er helt stø på hånda...

Skrevet

det løste jeg med en mal laget av papp... hvis du lurer på hvordan så send meg men pm, så kan jeg sende bilde og forklare...

Skrevet

var det forståelig?? :oops:

hehe

Skrevet

Tusen takk, skjønte hva du mente. Lurer på om jeg skal gjøre det sånn... :wink:

Skrevet

Vi lager alt på PC, da får vi skrifttyper og -størrelse akkurat slik vi vil! :-)

Evt. kan man jo bruke klistremerker som pynt i tillegg til tekst som er laget på PC eller håndskrevet.

Skrevet

Mener jeg har sett noe lignene på hobbtforretninger. Et helt brett med like store klistremerker.

Skrevet

Jeg mener bestemt at jeg også har sett sånn like store klistremerker på Panduro hobby.

Gjest Aricept i.i.
Skrevet

De har sånne i hobbyforretninger ja. Like stor størrelse. Var det 15 stk på hvert ark mon tro? Har både "innbydelse" og "bryllup". I tillegg til teksten er det andre klistremerker. Ringer og hjerter tror jeg.. (På samme ark som teksten..)

Skrevet

Hvor finner man disse? De eneste jeg har funnet, er ark med 32 små "Innbydelser"... :veldigsur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...