Gjest Alterego666 Skrevet 18. mai 2017 #41 Skrevet 18. mai 2017 Ja til seksuelt mangfold og eksperimentering. Å bryte med inngrodde forestillinger og tabuer gjennom lek bringer en bare nærmere som partnere.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #42 Skrevet 18. mai 2017 Har gjort det et par ganger og syntes det er veldig opphissende. Han var litt bekymret for at jeg skulle se på ham som "homo" etterpå, men jeg tenker at det kult å tørre å eksperimenter litt jeg da. Jeg har et godt harness jeg har brukt (ikke kjøpt for å bruke med min nåværende elsker) men du får endel gode harnesser med dildo til under en 1000 lapp. De billigste med fast montert dildo er ganske ubrukelige, ofte er dildoen også alt for stor eller myk. Husk at en dildo som skal brukes til analsex må være litt stivere/hardere enn en som skal brukes til vaginalsex. Sportsheets sitt bend over beginner sett var det første harnesset jeg var virkelig fornøyd med og der følger det med et par ganske små dildoer som jeg vil tro er perfekte for menn som vil prøve det. Jeg bruker selv en mustang dildo med dette settet... de to som følger med er helt ok og vil tro de fleste vil være veldig fornøyd med de. Anonymkode: a9994...cac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå