Gå til innhold

Strap-on på menn

Fremhevede innlegg

Gjest C0smos
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og du tenkte ikke noe mindre om han? Mindre mann eller hva jeg skal kalle det.....

Tenker han i det hele tatt på deg når du gjør det?

Anonymkode: 72881...6f1

Nei hvorfor skulle jeg det? 

Ja antar det (er jo ikke tankeleser), men vi kommuniserer jo, bruker hverandres navn og ser på hverandre, så ja i guess. Elsker han jo bare mer når vi er åpne seksuelt med hverandre og trygge på hverandre, ikke motsatt. Har bare brukt dildo på han en gang, går som regel i rimming og finger i sammenheng med blowjob osv :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, C0smos skrev:

Ja antar det (er jo ikke tankeleser), men vi kommuniserer jo, bruker hverandres navn og ser på hverandre, så ja i guess. Elsker han jo bare mer når vi er åpne seksuelt med hverandre og trygge på hverandre, ikke motsatt. Har bare brukt dildo på han en gang, går som regel i rimming og finger i sammenheng med blowjob osv :) 

Ok, takk :lol:

Sex er jo mye mer enn bare orgasme (for meg i hvert fall). Vet ikke hvorfor, men jeg føler at det gjør noe med en å se mannen ligge med beina opp og spre seg.

Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du tenkte ikke noe mindre om han? Mindre mann eller hva jeg skal kalle det.....

Ikke meg du siterer, men tenker absolutt ikke noe mindre om mannen min fordi han lar meg ta han med fingrer og vibrator. Snarere tvert imot!  At vi begge liker analsex krydrer sexlivet vårt. Han er mann med stor M <3

Endret av lillbilly
Skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker er forskjellige veit du..Både hva gjelder tanker,fordommer og preferanser..Menn er fra mars og kvinner er fra venus..Jeg har som mann ikke den preferansen,og er som sagt sma k og behag...Når det er sagt,så er faktisk massering av prostataen hos menn fra dem blir sånn ca.40 år og oppover visstnok 'sunt' for dem..Blir faktisk anbefalt av leger at menn burde gjøre det(utrolig,men sant)..Men som du skriver p.ga. fordommer,æsj homo,mindre mann osv. er det vel de færreste som faktisk gjør det.Blir vanskelig for en mann å komme til bak om  han da ikke er homo,og om det er et par kan dama ha motforestillinger o.l

Finnes noe som heter P-Stav(P for prostata) for menn,men tror ikke det er så kjent i Norge enda som det er i f.eks. USA og resten av Europa..Fåes også kjøpt på kondomeriet...Heldigvis ikke hatt et sånt problem selv,og sist jeg var hos urolog ganske nylig så det heldigvis bra ut for meg..Om en mann skulle få noe problemer med prostataen,har han kansje ikke noe annet valg enn en P-Stav faktisk,men siden det er medisinsk blir det nok 'greit' å bruke den for de fleste vil jeg tro......

Som sagt,smak og behag..Men JA,kan ikke la være å le til man får vondt i magen:fnise::fnise::hoho::hoho:

HYPP,HYPP!! RI,RI PÅ FOLA BLAKKEN RI..:link::hoho:

Skrevet

Vi er i 2017 nå. Normal praksis i mange hjem. 

Kom deg tilbake til steinalderen, kompis 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Tyrk40 skrev:

så er faktisk massering av prostataen hos menn fra dem blir sånn ca.40 år og oppover visstnok 'sunt' for dem..Blir faktisk anbefalt av leger at menn burde gjøre det(utrolig,men sant)..

Har du noen vitenskapelige kilder på dette?

Anonymkode: 0d556...d59

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen vitenskapelige kilder på dette?

Anonymkode: 0d556...d59

JA,mener jeg både leste det i et tidsskrift e.l på venterommet da jeg var hos urolog sist for ca.1 år siden..Heldigvis sto det bra til med meg og min sa urologen....Tror du kan finne emner om det om du googler evnt. sider hvor man kan spørre legen...

AnonymBruker
Skrevet

Nå nylig etter ca 1 år med hyppig sex, fant jeg at kjæreste elsker at jeg leker litt bak :-) 

først gikk jeg med tunga også finger etterhvert. Ser at han nyter og liker det så godt. 

Kan noen av dere gi meg litt tips, hvordan kan jeg gjøre det bedre for han ? Drømmer om å gi han en p orgasme :-)

og nei, ser ikke ned på han pga dette bare så utrolig glad at han stoler på meg og har tillit . Det betyr alt :-)

Anonymkode: ada0c...e5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, C0smos skrev:

Hvordan reagerte han? Ble orgasmen heftigere?

Anonymkode: 6c577...ec3

Gjest C0smos
Skrevet

Hvordan reagerte han? Ble orgasmen heftigere?

Nei han foretrekker "vanlig" sex, men er artig å prøve litt forskjellig og variere litt :)  

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, C0smos skrev:

Nei han foretrekker "vanlig" sex, men er artig å prøve litt forskjellig og variere litt :)  

Ok. Jeg er ung å har selv prøvd dette. De første gangene var det deilig, men ikke ekstremt deilig, fant lissom ikke helt punktet som skulle stimuleres, hvis du skjønner.  Etter hvert fant vi ut av det, nå er det ekstremt deilig. Får helt fantastiske orgasmer av dette. Både mye sterkere å lengre orgasmer :P.

Jeg gir Beng i om noen syns det er en ydmykelse eller nedverdigende for en mann å stå på alle 4 eller med beina over skuldrene på partneren, gjør det så ofte jeg kan å har tid til det😊.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det hele veldig feminint fra mannen sin side? Åpen visning liksom.

Jeg ser ikke hva som er feminint med å gjøre noe man nyter.
Min Dominante partner beordrer meg til å ta ham bak, altså utfører jeg HANS ordre, ved å tilfredstille ham, sånn han vil. 
Verken underdanig eller feminint det. Bare nytelse og en annen form for sex. 

Anonymkode: be32d...a11

Skrevet

Jeg tenner sinnsykt på tanken av å ta han med en strap on, men vi har ikke fått somla oss til å kjøpe en enda. Fingre, tunge og vibrator blir ofte brukt, jeg tenner på å se han vri seg av nytelse. I tillegg har han en sykt sexy bakende så har absolutt ikke noe imot å holde på der 😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 15.5.2017 den 13.21, Inwe skrev:

Jeg tenner sinnsykt på tanken av å ta han med en strap on, men vi har ikke fått somla oss til å kjøpe en enda. Fingre, tunge og vibrator blir ofte brukt, jeg tenner på å se han vri seg av nytelse. I tillegg har han en sykt sexy bakende så har absolutt ikke noe imot å holde på der 😉

Men typen din hadde vært med på at du tok han med strap on? Tenker kanskje at noen menn ikke ville like å bli dominert på den måten..

Når du bruker fingre/vibrator der bak, pleier du å stimulere pikken samtidig?

Anonymkode: 38ae4...929

Skrevet

Men typen din hadde vært med på at du tok han med strap on? Tenker kanskje at noen menn ikke ville like å bli dominert på den måten..

Når du bruker fingre/vibrator der bak, pleier du å stimulere pikken samtidig?

Han er med ja, må bare få kjøpt en først. Handler ikke om dominanse her, han er den mest dominante av oss. Handler mer om å utforske flere sider av sexen. Og siden jeg tenner på det vil han gjøre det for meg, på samme måte som jeg tester ting som tenner han. 

Jeg har enda ikke gitt han en rein prostataorgasme, men håper på å gjøre det en gang. Til nå har jeg også stimulert penisen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Inwe skrev:

Han er med ja, må bare få kjøpt en først. Handler ikke om dominanse her, han er den mest dominante av oss. Handler mer om å utforske flere sider av sexen. Og siden jeg tenner på det vil han gjøre det for meg, på samme måte som jeg tester ting som tenner han. 

Jeg har enda ikke gitt han en rein prostataorgasme, men håper på å gjøre det en gang. Til nå har jeg også stimulert penisen.

De fleste menn vil nok foretrekke å bli runka samtidig, det går nok litt lettere da. Men om man tar tiden til hjelp, skulle en vel tro at han spruter selv uten stimulanse av penis. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn vil nok foretrekke å bli runka samtidig, det går nok litt lettere da. Men om man tar tiden til hjelp, skulle en vel tro at han spruter selv uten stimulanse av penis. 

Om man får det til skal det visst være en helt sinnsyk orgasme har jeg hørt. Og det har han ikke mye imot, men siden vi bare har hatt fingre og min vibrator til hjelp har det vært for lite stimuli. Nå har vi gått til innkjøp av en prostatastimulator, så da kan det hende det går.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Inwe skrev:

Om man får det til skal det visst være en helt sinnsyk orgasme har jeg hørt. Og det har han ikke mye imot, men siden vi bare har hatt fingre og min vibrator til hjelp har det vært for lite stimuli. Nå har vi gått til innkjøp av en prostatastimulator, så da kan det hende det går.

Vil nok tro det kan bli heftig orgasme, best å passe på at den ikke går i taket i tilfelle :fnise: 

Men ved bruk av fingre der bak, kan det vel være uheldig med lange negler?

Høres spennende ut, spennende å høre om du får det til med den stimulatoren da! :)

Gjest Coolaid
Skrevet
På 14.5.2017 den 18.27, AnonymBruker skrev:

Er ikke det hele veldig feminint fra mannen sin side? Åpen visning liksom.

Fordommer og gammeldags. Men for all del.... vis gjerne din uvitenhet offentlig. 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil nok tro det kan bli heftig orgasme, best å passe på at den ikke går i taket i tilfelle :fnise: 

Men ved bruk av fingre der bak, kan det vel være uheldig med lange negler?

Høres spennende ut, spennende å høre om du får det til med den stimulatoren da! :)

Negler har aldri hatt noe å si for samboeren min iallefall. Men selvfølgelig, er de ustelte kan det vel gjøre vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...