Gå til innhold

Strap-on på menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker kvinner å ta menn med strap-on, eventuelt en finger? Hva er det som liksom er så tennende ved det? Ser dere på han med samme øyne etterpå?

strap-on.jpg

Anonymkode: 72881...6f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel egentlig mest mannfolk som tenner på å bli tatt med strap-on..Mest for en P-orgasmes skyld,da det visstnok skal være mere intenst(så det så mannfolk:edie::alice:)...

Damer liker/tenner vel kansje på at han tenner..Dom/Sub er vel også en greie mange har...

Gjest C0smos
Skrevet

Har brukt både finger og dildo på samboern, rimmer for det meste. Tenner på å se han nyte det, og å få han til å komme. Variasjon er nøkkel-ordet :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tyrk40 skrev:

Er vel egentlig mest mannfolk som tenner på å bli tatt med strap-on..Mest for en P-orgasmes skyld,da det visstnok skal være mere intenst(så det så mannfolk:edie::alice:)...

Damer liker/tenner vel kansje på at han tenner..Dom/Sub er vel også en greie mange har...

Er ikke det hele veldig feminint fra mannen sin side? Åpen visning liksom.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Ja takk til strap on. Hvorfor ellers kjøpte jeg en til dama? Hun har bare med å like det, og takk gud for at hun gjør det!!!

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det hele veldig feminint fra mannen sin side? Åpen visning liksom.

Joda,blir kansje det ja..Men smak og behag veit du,også er jo sånn der 'DAME Som Dominerer' greier...Ikke at jeg har særlig erfaring med noen av delene.For mannfolk som vil ha P-Orgasme(men som ikke er homo) så er det vel greit.....Smak og behag..

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ja takk til strap on. Hvorfor ellers kjøpte jeg en til dama? Hun har bare med å like det, og takk gud for at hun gjør det!!!

Hvilke stillinger bruker dere?

2 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Joda,blir kansje det ja..Men smak og behag veit du,også er jo sånn der 'DAME Som Dominerer' greier...Ikke at jeg har særlig erfaring med noen av delene.For mannfolk som vil ha P-Orgasme(men som ikke er homo) så er det vel greit.....Smak og behag..

Jeg synes det skummle er hvordan man oppfatter hverandre etterpå.

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det skummle er hvordan man oppfatter hverandre etterpå.

:hoho:Veit ikke hvilke stillinger dem bruker,men er vel kansje ikke så mange andre alternativ enn på alle fire tror jeg..HYPP,HYPP!!RI,RI PÅ FOLA BLAKKEN..:link::alice::hoho::hoho:

Kommer kansje an på hvordan forhold dem har fra før:Om det er en underdanig mann(sub) og Dominant dame så er det vel kansje 'meninga' at det skal være(oppfattes) sånn?????..Tror jeg..

Endret av Tyrk40
Tillegs info
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en mann foreslått noe sånt for meg hadde jeg tatt beina på ryggen og løpt!!

Anonymkode: c5e91...a92

• Liker 2
Skrevet

Her var det daten min som sa hun tente på det, og jeg ble med på det. Det var godt, og hun ble så tent at hun kom. Heldigvis tok hun fram den lille. :fnise:

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en mann foreslått noe sånt for meg hadde jeg tatt beina på ryggen og løpt!!

:hoho:NEI!!....Kom igjen da..PLEASE!!..Ri,Ri på fola blakken...:link::link::hoho:

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:kosteskaft::kosteskaft::ler:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ellers takk. Hadde begynt å forestille meg at mannfolket til venninnene mine kunne gått og penetrert han når de ønsker (eller en annen skikkelig dust tankegang).

Anonymkode: 0d556...d59

Skrevet

Mange jenter som liker det, uten at det må være BDSM-orientert.

• Liker 3
Gjest C0smos
Skrevet

Er absolutt ikke bare for sub-menn, som noen kanskje tror (?). Personlig så har vi for det meste røff sex, hvor han er dominant, -også har vi romantisk vanilje sex andre ganger. En sjelden gang innimellom bytter vi på litt, gøy å variere og ikke ha så mange begrensninger seksuellt. Ser ikke på han noe anneledes fordi vi bytter på stillinger og roller :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, C0smos skrev:

Er absolutt ikke bare for sub-menn, som noen kanskje tror (?). Personlig så har vi for det meste røff sex, hvor han er dominant, -også har vi romantisk vanilje sex andre ganger. En sjelden gang innimellom bytter vi på litt, gøy å variere og ikke ha så mange begrensninger seksuellt. Ser ikke på han noe anneledes fordi vi bytter på stillinger og roller :) 

Tar du han med strap-on?

Gjest C0smos
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tar du han med strap-on?

Som sagt over, har prøvd med en liten dildo, men ikke strap-on. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står på alle fire

Liggende med rumpa i været

Eller på rygg med beina over skuldrene hennes. Det er de vanligste, og de jeg liker best, men så klart varierer vi litt og prøver nye stillinger også.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, C0smos skrev:

Som sagt over, har prøvd med en liten dildo, men ikke strap-on. 

Og du tenkte ikke noe mindre om han? Mindre mann eller hva jeg skal kalle det.....

Tenker han i det hele tatt på deg når du gjør det?

Skrevet
12 minutter siden, C0smos skrev:

:yvonne: Så lenge Dere har det godt og bra sammen er det jo helt OK..Bare å fortsette,og nyyte sammen..:yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...