AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Noen som har bestilt klær herfra og er fornøyde? Må man stort sett bestille 2-3 str opp? Legg gjerne ved linker til klær du har vært fornøyd med - gjerne med deg i de da hehe og link til klærne. Ebay også gjerne. Jeg vet der er en egen ebaytråd, men jeg er intr kun i klærne, derfor denne tråden. Takk Anonymkode: e65cb...08d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Er fornøyd med babyklær jeg har kjøpt der, samme med en genser til meg selv og ei lue venter på en kjole som jeg tviler kommer til å være bra... Kjøpte en str større i genseren, men brukte måla de hadde. Anonymkode: 43c35...b22
Vakkertliv Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Jeg pleier å lese hva de andre kjøperne skriver. For det er forskjellige behandlere. Jeg kan være dritfornøyd med noe jeg får også kan jeg få ting som ser helt forferdelig ut. Så sjekk om noen har lagt ut bilder:) Jeg kjøper ikke hvis ingen har skrevet noe om plagget. Som oftest skriver de om det er for stort, for lite, gjennomsiktig osv:)
Sirah Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Jeg har handlet mye klær fra både E-bay og Wish og har gått på mange smeller for å si det sånn! Les hva andre skriver om plagget og kjøperen NØYE og gå noen str opp. Jeg kjøpte en gang en kjole i xs (brukte xs i norske str og tenkte ikke over at dette var kinastr) og jeg fikk den ikke engang over hodet 😂 Bestillte ny i XL og den passet perfekt! Jeg har som sagt handlet ganske mye og det aller meste er jo kinaræl som går istykker etter få gangers bruk. Men det er klart, når du betaler 9kr innkl frakt for en topp så gjør det ingenting at den er utvasket etter 5-6 ganger Man får det man betaler for.
Nora-00 Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 Sykt små størrelser på de klærne jeg har fått derfra. Har kjøpt største str, og ikke noe av det har jeg fått på meg... 😠
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå