AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Skal bake kake som trenger bedre farge enn de man får kjøpt på matbutikken. Ser at flere anbefaler Wilton sine farger, men jeg finner de ikke på Kitchn eller noen annen plass? Jeg har kjøpt Cacas, og lurer på om de er like gode? Har prøvd å google, men jeg skjønner faktisk ikke om Cacas og Wilton er de samme, eller om det er forskjellige produkter. Noen som er gode på konditorfarger? Anonymkode: 69922...929
Gjest Wait for it Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Har kjøpt Wilton hos Jernia og Panduro Hobby. Gir sterke farger, så en liten dråpe holder.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #4 Skrevet 16. mai 2017 På 15.5.2017 den 11.59, Ny Bruker skrev: Jernia Så at de bare hadde noen få farger.. Uansett, når jeg googler, så kommer det nesten bare cacas opp, også at cacas er leverandør eller noe. Jeg skjønner rett og slett ikke om det er samme farger/leverandør/boks bare forskjellige navn noen steder.. Anonymkode: 69922...929
Ny Bruker Skrevet 16. mai 2017 #5 Skrevet 16. mai 2017 Cacas er leverandør/nettbutikk. Jernia er en fysisk butikk som får kakeutstyr fra Cacas, ser det ut som. Hvis det er dårlig utvalg på Jernia, så se etter Wilton konditorfarger / farger til icing på cacas.no
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #6 Skrevet 16. mai 2017 De fargene fra cacas er det eneste jeg bruker. Fatter ikke at folk fortsatt kjøper den dritten som er på matbutikk Anonymkode: 4a382...e9c
dillyduzit Skrevet 16. mai 2017 #7 Skrevet 16. mai 2017 Cacas og wilton sine farger er nøyaktig de samme, så dersom du ikke finner wilton, er det fordi de nå står under med cacas navnet. Dette ble endret i fjor vår. Hilsen tidligere kjøkkenansvarlig for Jernia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå