Gå til innhold

Hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis jeg fortalte deg ting i fortrolighet, ville du holdt det hemmelig?

Hvis jeg lå døddrukken med en kopp langs veien, ville du lagt igjen en tier?

Hvis jeg satt alene på en fest, ville du gått bort og pratet til meg?

Hvis jeg kun hadde 5kr og kjøpte en FOX, ville du vært glad for å få den ene halvdelen?

Hvis jeg fridde til deg, men ikke hadde råd til en dyr ring, ville du blitt skuffet?

Hvis jeg fortalte deg at jeg bevisst la på meg, bevisst ignorerte alt som kvinner syns er fysisk attraktivt, bare for å se om hun klarer se forbi fasaden, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg, at jeg er kapabel til å gjøre omtrent alle jobber som trengs i hverdagen vår, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg at jeg holder igjen, fordi jeg frykter min mørke side, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg at jeg ser din mørke side, og at jeg bevisst har prøvd få deg til å se den selv, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg, at ingenting du gjør mot meg kan skade meg, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg at noen av tingene jeg har skrevet her, bevisst har vært for å få andre brukere til å vise sin mørke side, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg, at jeg har sagt slemme ting til deg som jeg egentlig ikke ville å si, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg at jeg sliter med å sove, ville du hjulpet meg sove bedre?

Hvis jeg fortalte deg at jeg sliter med å begrense meg i sosiale sammenhenger, ville du stoppet meg før det gikk for langt?

Hvis jeg fortalte deg at jeg forstår hvorfor du reagerer som du gjør, og at jeg ikke har noe problem med det, ville du fortsatt trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg at jeg er et universalgeni, ville du trodd meg?

Hvis jeg en dag sa at vi burde forlate alt vi eier, for så å starte på nytt et annet sted, ville du fulgt etter?

Hvis jeg i skjul opparbeidet meg en enorm formue, mens familien vår levde et simpelt liv, ville du følt deg sviktet, selv om jeg hadde en god grunn til det?

Hvis jeg fortalte deg at jeg bevisst har holdt igjen på noe kunnskap, i håp om at du skal lære meg, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg at jeg ikke er flink til å lage mat , ikke kan pardans, ikke kan noe som helst om kvinneverden og kultur, sånn at vi kunne oppdage denne delen av livet sammen, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg at jeg ikke har sett noen serier de siste 7 årene, bare for at vi skulle ha noe å se på sammen, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg, at jeg kunne lært deg og forklart deg alt du trengte å vite her i verden, ville du trodd meg?

Hvis jeg fortalte deg at jeg trenger en kvinnelig spion med superkrefter, ville du trodd meg?

Hvis vi møtte vennene dine, og vennene dine lurte på hva du så i meg, ville du svart: "Vent og se..."?

Hvis alle lurte på hvem som var sjefen i forholdet, ville du pekt på meg?

Hvis noen spurte meg, ville du latt meg peke på deg?

Hvis jeg forteller deg, at jeg trenger en som passer på meg og mine behov, fordi jeg brenner meg ut for deg og alle andre, ville du gjort jobben?

Hvis jeg hadde skrevet poesi, komponert musikk, sunget inn låter, gjort små ting i hverdagen for deg, ville du verdsatt det?

Hvis jeg pusset opp hjemmet og trengte en hånd, ville du gitt meg hånda di?

Hvis jeg bygget norges smarteste smarthus, ville du latt være å skryte om det på sosiale medier?

Hvis du måtte leve et liv uten å fortelle alle de tingene jeg gjør for andre og deg, ville du klart å beherske deg?

Hvis du måtte gå sånn dag inn og dag ut, heltinnen i livet mitt som du er, ville du klart å holde tilbake tårene hvis jeg hedrer deg i offentligheten?

Hvis du følte for å gråte i mine armer, ville du gjort det? 

Hvis du har venner som skryter uhemmet av mennene sine, ville du latt være å skryte av meg, fordi du ikke trenger bevise noe ovenfor alle andre?

Hvis jeg sa at alle ser på meg som sinnsyk, og trolig alle andre som leser denne tråden, ville du fortsatt trodd at jeg ikke er gal?

Hvis jeg fortalte deg at, jeg sliter med, kommaregler, ville du trodd, meg?

Du trenger ikke svare ja på noen av disse for at jeg fortsatt skal like deg. Men svarer du ja på neste spørsmål, så vil jeg ikke ha noe med deg å gjøre:

Hvis du fikk en magefølelse om at det du gjør er feil og skadelig, ville du fortsatt gjort det?

Grunnen til at jeg ikke vil ha noe med deg å gjøre, er fordi jeg nekter å se dama mi dø med dårlig samvittighet. Dårlig samvittghet er den verste måten å forlate denne jorda på. Derfor ville jeg ikke likt å ha noe med deg å gjøre.

Jeg velger å skrive dette, fordi dette er tanker en mann kan ha i datingverden. Dette er spørsmål jeg stiller meg selv hele tiden. Jeg har vært på bunn, og det er bare en vei å gå. Bygger vi ikke et liv sammen, så klarer jeg ikke verdsette eller ta en dame seriøst.

Skriver også her fordi jeg håper en viss jente leser dette. Jeg vet ikke om du liker meg, eller om du leker med meg. Men vit at det er belastende for deg, og ikke minst litt for meg. Ikke fordi jeg tenker på deg dagen lang, men fordi jeg ser du sløser tid og energi på å leke. Jeg legger ut gåte etter gåte. Men, husk at det ikke er sunt å holde på slik for dere. Mye mulig hun ikke får det med seg, men da har jeg ihvertfall fått ut mine tanker.

Fokuser energien der du burde bruke den. Tenk fremover. 

Endret av TheGoodShepherd
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts skriver sikkert ikke til meg men jeg føler også for å ventilere litt av tankene mine.

Jeg leker ikke og fokuserer fremover. Leken har vært over lenge, det er bare du som ikke har sett det og selv om du skulle være et geni så kan du ikke lese tanker. 

Å ta steget mot noe helt nytt er veldig skremmende og trist fordi jeg fortsatt elsker han. Jeg har det veldig vondt med dette valget og det å gå videre. Men jeg vet jeg må.

Jeg driver og samler energi til neste etappe i mitt liv.

Anonymkode: 9e3d3...a7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er tydeligvis mye som skjer bak i kulissene på KG. Vet ikke hva slags lek dere driver med, men begge to er for feige til å stå frem som den de er, så kan resten av lekekameratene og venninnene bare undre. 

Jeg er ferdig med hele greia.

Anonymkode: 55eef...498

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du håper at hun leser det, bør du kanskje skrive Hilsen *ett eller annet*

Hvis ikke, så er du bare kjip og manipulativ

Anonymkode: 6d9a4...5c1

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du håper at hun leser det, bør du kanskje skrive Hilsen *ett eller annet*

Hvis ikke, så er du bare kjip og manipulativ

Anonymkode: 6d9a4...5c1

Hvis han håper at hun leser det, så bør han heller sende det TIL henne. Mannen har "visstnok" noe på hjertet, ting som det kanskje er lurest å ta opp med vedkommende personlig i stedet for her.

Anonymkode: de613...38b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...