AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #1 Skrevet 14. mai 2017 Tittelen taler for seg selv. Hva var sjokkerende? Ikke pent? Pent? Likte du henne best med eller uten sminke? Nyskjerrig jente som lurer:-) Anonymkode: d1ce8...e18
Miss.Wildfox Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Er man i det riktige forholdet trenger hun ikke sminke for å føle seg fin eller komfortabel og han vil være minst like fornøyd med dama si uten. 11
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 3 minutter siden, Miss.Whitefox skrev: Er man i det riktige forholdet trenger hun ikke sminke for å føle seg fin eller komfortabel og han vil være minst like fornøyd med dama si uten. 🤦🏾♀️🤦🏾♀️🤦🏾♀️ jeg var bare interessert i å høre noen morsomme historier. 🤦🏾♀️🤦🏾♀️🤦🏾♀️ Anonymkode: d1ce8...e18 1
Miss.Wildfox Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Hadde ei bekjent som var livredd for å vise seg sminkeløs. La seg med sminken på og stod opp før fuglene fes om morgen for å male seg på nytt, ikke søren om kjæresten skulle få se hun sminkeløs. Ingenting morsomt med det igrunn, det hele er egentlig bare veldig trist. 27
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 Norske kvinner bruker ekstremt mye sminke. Økt enormt siste par årene. Nærmest unikt om man ikke bruker sminke. Faktisk så sykt at folk sier "jeg bruker ikke sminke jeg, kun maskara, foundationen og leppestift ". Løgn og bedrag. Tviler ikke et sekund på at mange knapt tør å vise seg uten. Tragisk! Takk og pris bruker jeg ikke noe sminke til daglig, maskara og leppestift maks 1 g i mnd. Menn? De digger meg. Anonymkode: b1de3...29c 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 2 timer siden, Miss.Whitefox skrev: Hadde ei bekjent som var livredd for å vise seg sminkeløs. La seg med sminken på og stod opp før fuglene fes om morgen for å male seg på nytt, ikke søren om kjæresten skulle få se hun sminkeløs. Ingenting morsomt med det igrunn, det hele er egentlig bare veldig trist. Det gjorde en venninne av meg og. At de gidder!! Anonymkode: a5c2d...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjorde en venninne av meg og. At de gidder!! Anonymkode: a5c2d...9a9 Det er faen meg tusen grunner til hvorfor de gidder. Jeg har kloremerker i hele trynet fra barndommen og kan ikke gå uten sminke for da kommenterer folk og det er min største usikkerhet. Det er helt for jævlig å gå uten sminke. Så ja, jeg er en av de med fucka hud som står opp tidlig å fikser meg sånn at jeg er fresh. Det er trist og ikke gøy skal jeg si deg. Misunner de som har ren hud. Dette kommer av usikkerhet og dårlig selvtillit så vær snill og ikke hoho oss! Anonymkode: 67349...5c7 19
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #8 Skrevet 14. mai 2017 Jeg bruker stort sett bare øyesminke + litt dekkstift og husker jeg nektet kjæresten å se meg uten sminke i begynnelsen av forholdet. Syns det var en skikkelig big deal den dagen jeg endelig skulle vise meg for han uten sminke. Det viste seg at han ikke så særlig forskjell og skjønte ikke hva jeg styrte så for. Jeg vil jo tippe han syns jeg ser aller finest ut med litt sminke, men han syns også at jeg er fin uten. Anonymkode: 10682...a06
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 Populært innlegg #9 Skrevet 14. mai 2017 Hvis jeg bruker lang tid på badet, kommenterer mannen min alltid "så fin du ble". Selv om jeg bare har vasket dusjen. Han ser virkelig ikke forskjell på med/uten sminke. Anonymkode: b9bee...beb 53
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #10 Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er faen meg tusen grunner til hvorfor de gidder. Jeg har kloremerker i hele trynet fra barndommen og kan ikke gå uten sminke for da kommenterer folk og det er min største usikkerhet. Det er helt for jævlig å gå uten sminke. Så ja, jeg er en av de med fucka hud som står opp tidlig å fikser meg sånn at jeg er fresh. Det er trist og ikke gøy skal jeg si deg. Misunner de som har ren hud. Dette kommer av usikkerhet og dårlig selvtillit så vær snill og ikke hoho oss! Anonymkode: 67349...5c7 Nei, venninnen min har helt fin hud. Det er de jeg snakker om. Ikke folk med arr. Ro deg ned tusen hakk før du går til angrep. Anonymkode: a5c2d...9a9 7
Batteri Skrevet 14. mai 2017 #11 Skrevet 14. mai 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg bruker lang tid på badet, kommenterer mannen min alltid "så fin du ble". Selv om jeg bare har vasket dusjen. Han ser virkelig ikke forskjell på med/uten sminke. Anonymkode: b9bee...beb Herlig 😄❤️ 9
Gjest Aktivdame Skrevet 14. mai 2017 #12 Skrevet 14. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Norske kvinner bruker ekstremt mye sminke. Økt enormt siste par årene. Nærmest unikt om man ikke bruker sminke. Faktisk så sykt at folk sier "jeg bruker ikke sminke jeg, kun maskara, foundationen og leppestift ". Løgn og bedrag. Tviler ikke et sekund på at mange knapt tør å vise seg uten. Tragisk! Takk og pris bruker jeg ikke noe sminke til daglig, maskara og leppestift maks 1 g i mnd. Menn? De digger meg. Anonymkode: b1de3...29c Jeg bruker kun dagkrem i ansiktet. Har gjort det hele livet. Er dame. Fikk høre jeg var nydelig uten sminke. Hvorfor da bruke sminke?
Gjest Aktivdame Skrevet 14. mai 2017 #13 Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er faen meg tusen grunner til hvorfor de gidder. Jeg har kloremerker i hele trynet fra barndommen og kan ikke gå uten sminke for da kommenterer folk og det er min største usikkerhet. Det er helt for jævlig å gå uten sminke. Så ja, jeg er en av de med fucka hud som står opp tidlig å fikser meg sånn at jeg er fresh. Det er trist og ikke gøy skal jeg si deg. Misunner de som har ren hud. Dette kommer av usikkerhet og dårlig selvtillit så vær snill og ikke hoho oss! Anonymkode: 67349...5c7 Selvbildet bør være i orden, for å gå uten sminke. Har arr ansiktet jeg også. Bruker ikke sminke. Huden og jeg er nydelig uten. For jeg har selvbilde nok til å vite at sminke ødelegger huden over tid.
Hjärtat Skrevet 14. mai 2017 #14 Skrevet 14. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, venninnen min har helt fin hud. Det er de jeg snakker om. Ikke folk med arr. Ro deg ned tusen hakk før du går til angrep. Anonymkode: a5c2d...9a9 Det bunner jo uansett i en usikkerhet, samme hvor fin huden er. Er nok ikke et alternativ for venninnen din å ikke "gidde". Sambo liker meg best uten sminke, men det er i all hovedsak fordi han synes det er noe klin, spesielt leppestift. Han blir redd for å gni det utover. Jeg klarer ikke helt å tro på at han liker meg best uten, rent utseendemessig, men samma det - de gangene jeg gidder å sminke meg er det mest for min egen del. Før måtte jeg alltid sminke meg - og ja, det har mye med selvtillit og usikkerhet å gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #15 Skrevet 14. mai 2017 Dersom noen får sjokk av å se kjæresten sin uten sminke bruker hun for mye sminke. Min mann liker meg best uten sminke. I ungdommen hadde jeg ei venninne som brukte alt for mye sminke. Hun fikk seg kjæreste og la seg med sminke og sto opp før kjæresten for å sminke seg. Det hele endte med at kjæresten ga henne "sminkeforbud". De første gangene jeg så henne uten sminke kjente jeg henne nesten ikke igjen. Anonymkode: 4df27...432 2
Eiliv Skrevet 14. mai 2017 #16 Skrevet 14. mai 2017 Egentlig bør man ikke bruke sminke fordi man er minst like fin uten sminke. Problemet med sminke er at folk blir kjent med ansiktet som har sminke og når en ikke bruker sminke blir den som en annen person. Jeg husker da jeg var liten at moren min noen ganger farga øyebryna sine. Da ble jeg nesten redd fordi hun så ut som en helt annen person. 2
I Grosny Skrevet 14. mai 2017 #17 Skrevet 14. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tittelen taler for seg selv. Hva var sjokkerende? Ikke pent? Pent? Likte du henne best med eller uten sminke? Nyskjerrig jente som lurer:-) Anonymkode: d1ce8...e18 Dama mi har såpass tydelige trekk at sminke gjør svært liten forskjell, men det finnes folk som har veldig nøytralt utseende og forandrer seg vesentlig med sminke. Det jeg liker dårligst er når øyenbryn er tullet med, tatovert, barbert, malt strek etc.
Eiliv Skrevet 14. mai 2017 #18 Skrevet 14. mai 2017 24 minutter siden, I Grosny skrev: Dama mi har såpass tydelige trekk at sminke gjør svært liten forskjell, men det finnes folk som har veldig nøytralt utseende og forandrer seg vesentlig med sminke. Det jeg liker dårligst er når øyenbryn er tullet med, tatovert, barbert, malt strek etc. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #19 Skrevet 14. mai 2017 3 timer siden, Eiliv skrev: Egentlig bør man ikke bruke sminke fordi man er minst like fin uten sminke. Problemet med sminke er at folk blir kjent med ansiktet som har sminke og når en ikke bruker sminke blir den som en annen person. Jeg husker da jeg var liten at moren min noen ganger farga øyebryna sine. Da ble jeg nesten redd fordi hun så ut som en helt annen person. Du er ikke litt fjesblind da? Anonymkode: 2a1c1...edc 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #20 Skrevet 14. mai 2017 Jepp da jeg så hora uten løgner og falskhet sminken så jeg hvor grim og stygg og liten og ekkel den var og ble veldig lite interessert. Går aldri tilbake, men noen synes jo menn er schtøgge bare som de er også. Pluss den var så tett i pappen, ekstremt lite attraktivt. Anonymkode: 8c157...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå