Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvertfall har den plutselig funnet ut at sider (eks startsiden.no) må være stor skrift på :-? og innimellom på andre sider kommer det et og annet avsnitt med større skrifttype enn ellers.. til og med avisene mener den plutselig jeg må ha større skrift på :-x

Noe som gjør at det blir tungt for meg å lese...

Har vært inne og sjekka på skrivebord og alt står på vanlig skrift.... og nå gir jeg opp å få maskina til å høre på meg :evil:

Kan noen hjelpe meg???? er jo bare noen sider og avogtil ikke på hele engang... har flere d sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og sånn for å legge til så har vi delte sider. På mannen sine er det IKKE sånn :-? urettferdig ass!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

og du har sjekket at ingen har klusset med skriftstørrelsen til browseren?

Skrevet
og du har sjekket at ingen har klusset med skriftstørrelsen til browseren?

hvordan sjekker jeg d?

Skrevet

jeg har firefox browser og da finner du det under view -> text size..

Skrevet

Har du sånn rulletast på musa? I så fall kan du holde inne ctrl og rulle deg til den skriftstørrelsen du ønsker.

Gjest Anonymous
Skrevet
Har du sånn rulletast på musa? I så fall kan du holde inne ctrl og rulle deg til den skriftstørrelsen du ønsker.

Det kommer jo ann på om du har installert det slik da... De færreste har vel gjort det

Skrevet

Det kommer jo ann på om du har installert det slik da... De færreste har vel gjort det

Vi har ikke innstalert det slik, det bare var sånn :-?

Skrevet

Jeg takker for svar..... men er tydelig grønn her....

Altså... browser først..... view? hvor? :oops: :roll:

og ctrl -> rulling? funker itte her :(

Skrevet

Altså..... Nå har maskinen plutselig bestemt at jeg kan lese likevel..... men full av F har den plutselig forandret skrifttype på nettet mitt :o

Hva i jøss er det jeg/den har gjort og hvordan får jeg skrifttypen anderledes???

Tror jeg snart skal holde meg til oppvaskbenken jeg :(

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe:

Nå har datamaskinen og jeg endelig inngått en deal!!!!!!!

Vi har blitt enige om times new roman i mindre format!!

Er godt vi kan bli enige i blant!!

Skrevet

Hvis du bruker internet explorer 6.0 så kan du gå på Kommandomenyen VIS - SKRIFTSTØRRELSE. Det vanligste er vel mellomstor tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...