Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #1 Skrevet 30. juli 2002 hei alle sammen leste i vg nå nylig at et godt råd for striper i håret var ¨å presse en sitron ut i det etter en vask! men skal sitronen skylles ut igjen og eventuelt hvor lenge skal den sitte! og må håret være i sola da ettersom det skal lysne`??? noen som vet noe??
Gjest imax ikke innlogget Skrevet 7. august 2002 #2 Skrevet 7. august 2002 Med sitron i håret når du går ut i solen blir håret lysere. Men det blir UTROLIG tørt og det ødelegger, så jeg vil heller anbefale deg å kjøpe en hårfarve på parfymeriet. Produktene er nå så bra at de ikke sliter på håret i samme grad, samtidig som du er sikret et bedre resultat av sitron. Hvis du absolutt vil ha litt lysere hår anbefaler jeg deg å kjøpe en shampo på The Body Shop med kamille som lysner litt på en naturlig måte.
L@dy Skrevet 7. august 2002 #3 Skrevet 7. august 2002 Tja, jeg har hatt opptil flere sitroner i håret mitt jeg. Men om det ble lysere !? Nei, så jeg anbefaler å gjøre som Imax sier, å kjøpe hårfarge på butikken. Forøvrig er jeg lys i håret fra før av, men det var ingen virkning på meg.
tulipanen Skrevet 11. august 2002 #4 Skrevet 11. august 2002 Her er det glemt et par vesentlige tin: - For det første bør man ha ganske lyst hår fra før, dvs ikke ha for brunt/mørkt hår. - Først må du ha saltvann i. Hvis du bader i sjøen er det et greit alternativ, derretter tar du sitronen i når du har tørket håret med hånkle, til slutt ligger du i sola og tørker det... For meg som er ganske så lys fra før har dette funket veldig bra.. Men jeg har gjordt det i Syden og der er det mer salt i vannet. UANSETT SALTET ER MAN AVHENGIG AV:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå