Arabella Skrevet 17. mai 2017 #61 Del Skrevet 17. mai 2017 På 14.5.2017 den 21.52, Bootyhunter skrev: Noen som har gullmus her inne? WomenWomen har gullmus, meget spesiell sådan. Den takler alle penisstørrelser. Hennes egne ord. Hun er uovertruffen i sexlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 17. mai 2017 #62 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) Frister ikke i det hele tatt. Endret 17. mai 2017 av wintergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 17. mai 2017 #63 Del Skrevet 17. mai 2017 Tror Harald Rønneberg er bruker her inne. Han har på en måte hintet om det på en sending for en god stund siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 17. mai 2017 #64 Del Skrevet 17. mai 2017 6 timer siden, s0la skrev: @Overrasket Fordi de virker interessante! Og jeg vil vite mer om dem, haha. Det er flere jeg skulle likt å møtt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #65 Del Skrevet 17. mai 2017 7 timer siden, Søgni skrev: Huff, disse trådene er egentlig et gedigent vepsebol å stikke hodet inn i. Jeg for min del har slutta å svare om jeg blir nevnt*, og jeg skriver heller ikke i disse trådene lenger. Selv om det jo er stas å bli nevnt, og selv om jeg gjerne snakker frem brukere jeg har et godt inntrykk av. For det fremstår så fort som tidenes sirkelrunkingsfest og kan vippe over i pinlig, sant? Særlig i perioder hvor det er mange slike tråder (jeg vil si, etter 5 år her, at det ikke er så mange nå som det har vært i perioder). Selv om jeg tror det sjelden er intensjonen å være kleine og flaue. Jeg mener at det i utgangspunktet kan være en bra ting å snakke frem folk, og vi mennesker er jo sosiale dyr, selv på et forum. *Ikke at jeg prøver å hype meg selv opp som en bruker som alltid blir nevnt, bare så det er sagt. Men poenget er: Mottar jeg komplimenter andre steder jeg er i livet mitt, så takker jeg jo, mens her har jeg en høy terskel for dette. Fordi det finnes så mange meninger om disse trådene og de fort fremstår som flaue. Enig med deg Anonymkode: a9295...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #66 Del Skrevet 17. mai 2017 Ai ai, øl med KG-folk! Jeg smiler bare av tanken. @Overrasket @Raven.WritingDesk @Hermine Grang @Winza/Jacklost @Raindrops for å dra frem noen. Anonymkode: de407...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. mai 2017 #67 Del Skrevet 17. mai 2017 Regner med at dere er fornøyde med at Jærri ikke møter opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. mai 2017 #68 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Regner med at dere er fornøyde med at Jærri ikke møter opp? Hadde ikke møt opp jeg heller. Endret 17. mai 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 17. mai 2017 #69 Del Skrevet 17. mai 2017 Sjansen for at jeg hadde møtt opp på noe sånt. Er like stor som at Jupiter og sola bytter plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #70 Del Skrevet 17. mai 2017 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Regner med at dere er fornøyde med at Jærri ikke møter opp? 1 time siden, Loki Laufeyson skrev: Hadde ikke møt opp jeg heller. 1 time siden, Aragorn II Elessar skrev: Sjansen for at jeg hadde møtt opp på noe sånt. Er like stor som at Jupiter og sola bytter plass Dere møter opp. Det er premisset for tråden surpomper Anonymkode: b24eb...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #71 Del Skrevet 17. mai 2017 18 timer siden, NotNaomi skrev: Nei,ingen spesielle. Men det er pinlig å se at en under disse trådende svarer mer med nick enn ellers. Jeg la ikke merke til deg spesielt i det hele tatt. En smigrer og lar seg bli smigret. Veldig tåpelig. Og,ikke minst,psykologisk sett : manipulerende. Men,ikke så alvorlig. Bare flaut å være vitne til. Alle mennesker ønsker jo å bli verdsatt da, så det er en veldig menneskelig greie å smigre, og la seg bli smigret. Slik går hele verden rundt, så at det skjer her på KG er vel ingen overraskelse. Skjønner i grunn ikke hva som er flaut med det, enten det er nick eller ikke. Ja, klart det er noen som virker som tilsynelatende "sirkelrunkere", der det virker som man nettopp komplimenterer andre for å bli likt tilbake, men jeg opplever faktisk ikke alle som f.eks flørter og gir gjensidige komplimenter som sirkelrunkere. Anonymkode: b6833...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #72 Del Skrevet 17. mai 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mennesker ønsker jo å bli verdsatt da, så det er en veldig menneskelig greie å smigre, og la seg bli smigret. Slik går hele verden rundt, så at det skjer her på KG er vel ingen overraskelse. Skjønner i grunn ikke hva som er flaut med det, enten det er nick eller ikke. Ja, klart det er noen som virker som tilsynelatende "sirkelrunkere", der det virker som man nettopp komplimenterer andre for å bli likt tilbake, men jeg opplever faktisk ikke alle som f.eks flørter og gir gjensidige komplimenter som sirkelrunkere. Anonymkode: b6833...8bf Tror færre hadde klagd på trådene om de ikke dukket opp hele tiden. Anonymkode: 77e66...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 17. mai 2017 #73 Del Skrevet 17. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ai ai, øl med KG-folk! Jeg smiler bare av tanken. @Overrasket for å dra frem noen. Anonymkode: de407...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå