Simbyxor Skrevet 15. mai 2017 #41 Del Skrevet 15. mai 2017 Altså.. det derre @ - greiene er en jævlig dårlig patent. Bare så det er sagt. Tenke seg til hvorfor jeg måtte dele opp innlegget, og ikke orker å skrive det mer? #Funkerikkeass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rayon de soleil Skrevet 15. mai 2017 #42 Del Skrevet 15. mai 2017 @Chauve-Souris hadde vært spennende å møte på KG-treff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #43 Del Skrevet 15. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja men hvem er selvskryterne? Uten å si brukernavn. De må være på et underforum jeg ikke har sett? Kosthold og trening? Eller mener du de som legger ut bilder? Anonymkode: b24eb...438 Sett dem på samlivsforumet. De forteller hele tiden hvor fantastiske de er og hvor godt liv de lever. Anonymkode: 77e66...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chauve-Souris Skrevet 15. mai 2017 #44 Del Skrevet 15. mai 2017 36 minutter siden, rayon de soleil skrev: @Chauve-Souris hadde vært spennende å møte på KG-treff... Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #45 Del Skrevet 15. mai 2017 3 minutter siden, Chauve-Souris skrev: Nei... Liker du ikke made4u lenger? Anonymkode: 1e1e5...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chauve-Souris Skrevet 15. mai 2017 #46 Del Skrevet 15. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Liker du ikke made4u lenger? Anonymkode: 1e1e5...466 Har jeg noen gang likt noen på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. mai 2017 #47 Del Skrevet 15. mai 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker du ikke made4u lenger? Anonymkode: 1e1e5...466 Er rayon made4u? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. mai 2017 #48 Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) På 5/15/2017 den 11.15, AnonymBruker skrev: Selvskryterne. Anonymkode: 77e66...b44 Lyst til å se dem jeg også. Har jeg lyst til at de skal ta med hjemmelaget mat for å sjekke hvor flinke de er. Endret 16. mai 2017 av AnonymSjiraff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2017 #49 Del Skrevet 16. mai 2017 5 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Lyst til å se dem jeg også. Har jeg lyst til at de skal ta med hjemmelaget mat for å sjekke hvor flinke de er. Åja er det de som lager all mat fra bunnen?! Anonymkode: b24eb...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 16. mai 2017 #50 Del Skrevet 16. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åja er det de som lager all mat fra bunnen?! Anonymkode: b24eb...438 Nei, vi som lager all man fra bunnen er ikke selvskryterne, men selvdiggerne. Viktig å holde tunga i rett munn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 16. mai 2017 #51 Del Skrevet 16. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åja er det de som lager all mat fra bunnen?! Anonymkode: b24eb...438 De lager alt fra bunnen av, men jeg vil ikke si at alle som lager alt fra bunnen av er selvskrytere. 1 time siden, Sugemerke skrev: Nei, vi som lager all man fra bunnen er ikke selvskryterne, men selvdiggerne. Viktig å holde tunga i rett munn. Enig i at ikke alle som lager maten fra bunnen av er selvskrytere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 16. mai 2017 #52 Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg kan gjerne være en sur sitron i et hjørne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 16. mai 2017 #53 Del Skrevet 16. mai 2017 Hva er det med disse trådene hvor en svarer med nick? Mer enn på endre tråder. Legge inn aksjeer? Smisk? Fader,så flaut å se på. Jeg har svart på en lignende tråd,men da anonym. Det her er bare så jækla flaut. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 17. mai 2017 #54 Del Skrevet 17. mai 2017 9 minutter siden, NotNaomi skrev: Hva er det med disse trådene hvor en svarer med nick? Mer enn på endre tråder. Legge inn aksjeer? Smisk? Fader,så flaut å se på. Jeg har svart på en lignende tråd,men da anonym. Det her er bare så jækla flaut. Sorry. Sikter du til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #55 Del Skrevet 17. mai 2017 På 5/14/2017 den 0.06, AnonymBruker skrev: Edit: legger @WubWub til på listen over. Anonymkode: a9295...a1c Men @amativeReflection og @WubWub har forsvunnet. De ble akuttaus i mars begge to. Synd! Anonymkode: 86ef0...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 17. mai 2017 #56 Del Skrevet 17. mai 2017 7 minutter siden, Citronella skrev: Sikter du til meg? Nei,ingen spesielle. Men det er pinlig å se at en under disse trådende svarer mer med nick enn ellers. Jeg la ikke merke til deg spesielt i det hele tatt. En smigrer og lar seg bli smigret. Veldig tåpelig. Og,ikke minst,psykologisk sett : manipulerende. Men,ikke så alvorlig. Bare flaut å være vitne til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 17. mai 2017 #57 Del Skrevet 17. mai 2017 12 minutter siden, NotNaomi skrev: Hva er det med disse trådene hvor en svarer med nick? Mer enn på endre tråder. Legge inn aksjeer? Smisk? Fader,så flaut å se på. Jeg har svart på en lignende tråd,men da anonym. Det her er bare så jækla flaut. Sorry. Huff, disse trådene er egentlig et gedigent vepsebol å stikke hodet inn i. Jeg for min del har slutta å svare om jeg blir nevnt*, og jeg skriver heller ikke i disse trådene lenger. Selv om det jo er stas å bli nevnt, og selv om jeg gjerne snakker frem brukere jeg har et godt inntrykk av. For det fremstår så fort som tidenes sirkelrunkingsfest og kan vippe over i pinlig, sant? Særlig i perioder hvor det er mange slike tråder (jeg vil si, etter 5 år her, at det ikke er så mange nå som det har vært i perioder). Selv om jeg tror det sjelden er intensjonen å være kleine og flaue. Jeg mener at det i utgangspunktet kan være en bra ting å snakke frem folk, og vi mennesker er jo sosiale dyr, selv på et forum. *Ikke at jeg prøver å hype meg selv opp som en bruker som alltid blir nevnt, bare så det er sagt. Men poenget er: Mottar jeg komplimenter andre steder jeg er i livet mitt, så takker jeg jo, mens her har jeg en høy terskel for dette. Fordi det finnes så mange meninger om disse trådene og de fort fremstår som flaue. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 17. mai 2017 #58 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) 4 minutter siden, Søgni skrev: Huff, disse trådene er egentlig et gedigent vepsebol å stikke hodet inn i. Jeg for min del har slutta å svare om jeg blir nevnt*, og jeg skriver heller ikke i disse trådene lenger. Selv om det jo er stas å bli nevnt, og selv om jeg gjerne snakker frem brukere jeg har et godt inntrykk av. For det fremstår så fort som tidenes sirkelrunkingsfest og kan vippe over i pinlig, sant? Særlig i perioder hvor det er mange slike tråder (jeg vil si, etter 5 år her, at det ikke er så mange nå som det har vært i perioder). Selv om jeg tror det sjelden er intensjonen å være kleine og flaue. Jeg mener at det i utgangspunktet kan være en bra ting å snakke frem folk, og vi mennesker er jo sosiale dyr, selv på et forum. *Ikke at jeg prøver å hype meg selv opp som en bruker som alltid blir nevnt, bare så det er sagt. Men poenget er: Mottar jeg komplimenter andre steder jeg er i livet mitt, så takker jeg jo, mens her har jeg en høy terskel for dette. Fordi det finnes så mange meninger om disse trådene og de fort fremstår som flaue. Du satte flere ord på det :-) Ja,jeg er enig. Veldig enig! Endret 17. mai 2017 av NotNaomi Jeg er langt ra i mot å snakke frem noen! Men gjør en det under nick er det et dårlig formål. Men jo,gjerne som anonym :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 17. mai 2017 #59 Del Skrevet 17. mai 2017 @Bootyhunter @canacas @Aragorn II Elessar @Overrasket @PaperFlower @Alja @Hoppetaujenta Fordi de virker interessante! Og jeg vil vite mer om dem, haha. Det er flere jeg skulle likt å møtt da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2017 #60 Del Skrevet 17. mai 2017 7 minutter siden, NotNaomi skrev: Jeg er langt ra i mot å snakke frem noen! Men gjør en det under nick er det et dårlig formål. Men jo,gjerne som anonym Hvorfor er det verre å skrive under nick??? Anonymkode: b24eb...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå