Gjest Ingenting2 Skrevet 14. mai 2017 #21 Del Skrevet 14. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vær forsiktig så du ikke blir voldtatt. På kg er ikke alltid et nei et nei Anonymkode: 220c7...f63 Vet du, jeg har opplevd en overfallsvoldtekt. Jeg syns ikke temaet er noe å spøke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #22 Del Skrevet 14. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sittet på en stol i hjørnet og observert alle brukerne som har en sterk trang til å slikke hverandre i ræva ved å si hvor fantastiske de er Anonymkode: 220c7...f63 Tråden var ikke ment som en sirkelrunk-tråd altså. Derfor nevnte jeg de jeg er mest nysgjerrig på fordi de er interessante og ikke fordi jeg vil date eller kosemose-sussemusse på dem Anonymkode: b24eb...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #23 Del Skrevet 14. mai 2017 2 minutter siden, canacas skrev: Vet du, jeg har opplevd en overfallsvoldtekt. Jeg syns ikke temaet er noe å spøke med. Det var ingen spøk. Jeg ville definitivt vært ekstremt skeptisk til å møte menn fra kg Anonymkode: 220c7...f63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 14. mai 2017 #24 Del Skrevet 14. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var ingen spøk. Jeg ville definitivt vært ekstremt skeptisk til å møte menn fra kg Anonymkode: 220c7...f63 OK. Bra. Nå skrev jeg ikke at det var en mann jeg skal møte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #25 Del Skrevet 14. mai 2017 2 minutter siden, canacas skrev: OK. Bra. Nå skrev jeg ikke at det var en mann jeg skal møte da. Nei, men jeg ser at mange kg-kvinner er særdeles naive når det gjelder kg-menn. Ikke at alle kg-kvinner er engler heller... Anonymkode: 220c7...f63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 14. mai 2017 #26 Del Skrevet 14. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg ser at mange kg-kvinner er særdeles naive når det gjelder kg-menn. Ikke at alle kg-kvinner er engler heller... Anonymkode: 220c7...f63 Veldig sant. Du er ikke alene om den observasjonen. Nå ble jeg advart mot flere profiler på sukker en gang i tiden også, så nett generelt bør gi grunn til (litt) skepsis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. mai 2017 #27 Del Skrevet 15. mai 2017 Ryddet for brukerdebatt. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. mai 2017 #28 Del Skrevet 15. mai 2017 21 timer siden, AnonGangerTo skrev: Jeg hadde ønsket å stå ansikt til ansikt med den feige ABen som bevisst mobber meg i enkelte tråder. Ellers ville det vært kult å treffe @a l'orange @canacas @Winza/JackIost og @O.G.. 21 timer siden, canacas skrev: Ditto! Gjerne med @O.G. Og det hadde muligens vært artig å se sine plageånder i virkeligheten Jeg stiller opp jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #29 Del Skrevet 15. mai 2017 Selvskryterne. Anonymkode: 77e66...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #30 Del Skrevet 15. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvskryterne. Anonymkode: 77e66...b44 Hva mener du? Anonymkode: b24eb...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #31 Del Skrevet 15. mai 2017 . Anonymkode: 77e66...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #32 Del Skrevet 15. mai 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Anonymkode: b24eb...438 Mener jeg ønsker å se om selvskryterne er like fantastiske som de skryter på seg. Anonymkode: 77e66...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #33 Del Skrevet 15. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener jeg ønsker å se om selvskryterne er like fantastiske som de skryter på seg. Anonymkode: 77e66...b44 Ja men hvem er selvskryterne? Uten å si brukernavn. De må være på et underforum jeg ikke har sett? Kosthold og trening? Eller mener du de som legger ut bilder? Anonymkode: b24eb...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 15. mai 2017 #34 Del Skrevet 15. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener jeg ønsker å se om selvskryterne er like fantastiske som de skryter på seg. Anonymkode: 77e66...b44 Ja det er jeg også nysgjerrig på 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 15. mai 2017 #35 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) På 13.5.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev: Hvem hadde du vært mest nysgjerrig på å treffe og hvorfor? Jeg hadde vært mest nysgjerrig på @slask fordi det hadde vært kult å møte en konspirasjonsteoretiker irl. Det er ikke kødd altså. Jeg liker å bli kjent med folk som ser verden på en annen måte Og @Aragorn II Elessar fordi han har så rare interesser. Positivt ment det også altså! Anonymkode: b24eb...438 Etter tilbakemeldinger så hadde jeg ikke ønsker å møte noen her inne. Det er ikke verdt det. Var 1 mann som visste litt interesse sist jeg var her. Men det har visst blitt en isfront mellom oss. Så nei takk. Dette sier jeg ikke for å være stygg mot noen. Er vel mer for at inntrykkene er veldig dårlig. Endret 15. mai 2017 av Aktivdame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 15. mai 2017 #36 Del Skrevet 15. mai 2017 Det hadde vært skikkelig gøy med ett sånt treff. Leid hotellrom, spist en middag og festet hele natta. Jeg blir med 🍾🍺😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 15. mai 2017 #37 Del Skrevet 15. mai 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde sittet på en stol i hjørnet og observert alle brukerne som har en sterk trang til å slikke hverandre i ræva ved å si hvor fantastiske de er Anonymkode: 220c7...f63 Får jeg sitte ved siden av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 15. mai 2017 #38 Del Skrevet 15. mai 2017 @Hoppetaujenta, fordi hun er så ufattelig mystisk. Og jeg lurer litt på hvilket hoppetau som er å foretrekke. Og om det er en offisiell sportsgren? Google er kjedelig. Jeg vil spørre, jeg! @Jacklost, siden jeg trodde han var 22 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 15. mai 2017 #39 Del Skrevet 15. mai 2017 @amativeReflection siden han skryter av at han har dyr bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undulater Skrevet 15. mai 2017 #40 Del Skrevet 15. mai 2017 Ante ikke at KG var så sammensveiset at folk kjente til interesser osv bak brukernavn, kukt. Kanskje jeg danner meg opp meninger av brukere her etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå