Gå til innhold

Hvis det ble KG-treff og alle møtte opp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem hadde du vært mest nysgjerrig på å treffe og hvorfor? :) 

Jeg hadde vært mest nysgjerrig på @slask fordi det hadde vært kult å møte en konspirasjonsteoretiker irl. Det er ikke kødd altså. Jeg liker å bli kjent med folk som ser verden på en annen måte :)

Og @Aragorn II Elessar fordi han har så rare interesser. Positivt ment det også altså!

Anonymkode: b24eb...438

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

@Bootyhunter @Ari Loys @amativeReflection De finner på så mye fanterier på KG så lurer på hvordan de er i virkeligheten. Lever de helt vanlige liv eller er livene deres som en tv-serie hvor det alltid skjer noe drama og de setter til livs noen utspekulerte planer 

Anonymkode: a9295...a1c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Edit: legger @WubWub til på listen over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Bootyhunter @Ari Loys @amativeReflection De finner på så mye fanterier på KG så lurer på hvordan de er i virkeligheten. Lever de helt vanlige liv eller er livene deres som en tv-serie hvor det alltid skjer noe drama og de setter til livs noen utspekulerte planer 

Hahaha enig! :laugh:

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem hadde du vært mest nysgjerrig på å treffe og hvorfor? :) 

Jeg hadde vært mest nysgjerrig på @slask fordi det hadde vært kult å møte en konspirasjonsteoretiker irl. Det er ikke kødd altså. Jeg liker å bli kjent med folk som ser verden på en annen måte :)

Og @Aragorn II Elessar fordi han har så rare interesser. Positivt ment det også altså!

Morsomt forslag.
Man skal aldri si aldri.

• Liker 1
Skrevet (endret)
21 timer siden, slask skrev:

Morsomt forslag.
Man skal aldri si aldri.

Vet man for mye om myndighetene så er det neppe lurt å møte ukjente fra internett. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Lurt, vet man for mye om myndighetene så er det neppe lurt å møte ukjente fra internett. 

Du er inne på noe, men i dag deles alt på nett med venner og ukjente på samme tid.
Verst er det vel for de med førstehåndskunnskap om høynivå-snusk om noen vet at de vet...

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Lurt, vet man for mye om myndighetene så er det neppe lurt å møte ukjente fra internett. 

Myndighetene henger forhåpentlig ikke på sosialt prat på KG :P 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Myndighetene henger forhåpentlig ikke på sosialt prat på KG :P 

Det er vel akkurat hva en etterretningsagent på KG sosial ville sagt. :opplyser:

• Liker 5
Gjest Ingenting2
Skrevet
3 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Jeg hadde ønsket å stå ansikt til ansikt med den feige ABen som bevisst mobber meg i enkelte tråder. 

Ellers ville det vært kult å treffe @a l'orange @canacas @Winza/JackIost og @O.G.

Ditto! Gjerne med @O.G.

Og det hadde muligens vært artig å se sine plageånder i virkeligheten :balltre:

Gjest Winza
Skrevet
30 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Jeg hadde ønsket å stå ansikt til ansikt med den feige ABen som bevisst mobber meg i enkelte tråder. 

Ellers ville det vært kult å treffe @a l'orange @canacas @Winza/JackIost og @O.G.

Tror ikke det hadde vært lurt å se de som har plaget meg i real life, vet ikke om jeg hadde kunnet kontrollert meg, litt som hulken :fnise:

Hadde sikkert vært hyggelig å treffe deg og de andre hyggelige på kg men hadde sikkert vært drit nervøs :P 

AnonymBruker
Skrevet

Hun med gullmusa. :P Lyst til å se hvordan hun var i virkeligheten, ikke musa hennes da :hoho: Men hvordan hun var som person. 

Anonymkode: 77e66...b44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er vel akkurat hva en etterretningsagent på KG sosial ville sagt. :opplyser:

:ninja:

Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg vil gjerne se hvordan de som alltid er i tottene på hverandre her kommer overens når de møtes i virkeligheten. For eksempel Winza/Silfen og  Froning/Canacas. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sittet på en stol i hjørnet og observert alle brukerne som har en sterk trang til å slikke hverandre i ræva ved å si hvor fantastiske de er

Anonymkode: 220c7...f63

• Liker 7
Gjest Axl Rose
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt liv kunne blitt en god tv-serie :) Både gode og negative opplevelser. Skikkelig drama og action serie:fnise:

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, C.Tramell skrev:

Jeg vil gjerne se hvordan de som alltid er i tottene på hverandre her kommer overens når de møtes i virkeligheten. For eksempel Winza/Silfen og  Froning/Canacas. 

:heks: det er enda fler i tottene mine da. Er ikke så redd av meg, og er ganske sikker på at de ville vært langt mindre hissige mot meg IRL. Selv har jeg egentlig ingen her inne jeg blir sint/opprørt av. 

Har planer om et IRL møte med en kg-bruker ganske snart. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun med gullmusa. :P Lyst til å se hvordan hun var i virkeligheten, ikke musa hennes da :hoho: Men hvordan hun var som person. 

Anonymkode: 77e66...b44

Noen som har gullmus her inne? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

:heks: det er enda fler i tottene mine da. Er ikke så redd av meg, og er ganske sikker på at de ville vært langt mindre hissige mot meg IRL. Selv har jeg egentlig ingen her inne jeg blir sint/opprørt av. 

Har planer om et IRL møte med en kg-bruker ganske snart. 

Bare vær forsiktig så du ikke blir voldtatt. På kg er ikke alltid et nei et nei

Anonymkode: 220c7...f63

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...