AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Hvem hadde du vært mest nysgjerrig på å treffe og hvorfor? Jeg hadde vært mest nysgjerrig på @slask fordi det hadde vært kult å møte en konspirasjonsteoretiker irl. Det er ikke kødd altså. Jeg liker å bli kjent med folk som ser verden på en annen måte Og @Aragorn II Elessar fordi han har så rare interesser. Positivt ment det også altså! Anonymkode: b24eb...438 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 @Bootyhunter @Ari Loys @amativeReflection De finner på så mye fanterier på KG så lurer på hvordan de er i virkeligheten. Lever de helt vanlige liv eller er livene deres som en tv-serie hvor det alltid skjer noe drama og de setter til livs noen utspekulerte planer Anonymkode: a9295...a1c 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Edit: legger @WubWub til på listen over. Anonymkode: a9295...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Bootyhunter @Ari Loys @amativeReflection De finner på så mye fanterier på KG så lurer på hvordan de er i virkeligheten. Lever de helt vanlige liv eller er livene deres som en tv-serie hvor det alltid skjer noe drama og de setter til livs noen utspekulerte planer Anonymkode: a9295...a1c Hahaha enig! Anonymkode: b24eb...438
slask Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem hadde du vært mest nysgjerrig på å treffe og hvorfor? Jeg hadde vært mest nysgjerrig på @slask fordi det hadde vært kult å møte en konspirasjonsteoretiker irl. Det er ikke kødd altså. Jeg liker å bli kjent med folk som ser verden på en annen måte Og @Aragorn II Elessar fordi han har så rare interesser. Positivt ment det også altså! Anonymkode: b24eb...438 Morsomt forslag. Man skal aldri si aldri. 1
AnonymSjiraff Skrevet 13. mai 2017 #6 Skrevet 13. mai 2017 (endret) 21 timer siden, slask skrev: Morsomt forslag. Man skal aldri si aldri. Vet man for mye om myndighetene så er det neppe lurt å møte ukjente fra internett. Endret 14. mai 2017 av AnonymSjiraff 2
slask Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 36 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Lurt, vet man for mye om myndighetene så er det neppe lurt å møte ukjente fra internett. Du er inne på noe, men i dag deles alt på nett med venner og ukjente på samme tid. Verst er det vel for de med førstehåndskunnskap om høynivå-snusk om noen vet at de vet...
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #8 Skrevet 14. mai 2017 11 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Lurt, vet man for mye om myndighetene så er det neppe lurt å møte ukjente fra internett. Myndighetene henger forhåpentlig ikke på sosialt prat på KG Anonymkode: b24eb...438
AnonymSjiraff Skrevet 14. mai 2017 #9 Skrevet 14. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Myndighetene henger forhåpentlig ikke på sosialt prat på KG Anonymkode: b24eb...438 Det er vel akkurat hva en etterretningsagent på KG sosial ville sagt. 5
Gjest AnonGangerTo Skrevet 14. mai 2017 #10 Skrevet 14. mai 2017 Jeg hadde ønsket å stå ansikt til ansikt med den feige ABen som bevisst mobber meg i enkelte tråder. Ellers ville det vært kult å treffe @a l'orange @canacas @Winza/JackIost og @O.G..
Gjest Ingenting2 Skrevet 14. mai 2017 #11 Skrevet 14. mai 2017 3 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg hadde ønsket å stå ansikt til ansikt med den feige ABen som bevisst mobber meg i enkelte tråder. Ellers ville det vært kult å treffe @a l'orange @canacas @Winza/JackIost og @O.G.. Ditto! Gjerne med @O.G. Og det hadde muligens vært artig å se sine plageånder i virkeligheten
Gjest Winza Skrevet 14. mai 2017 #12 Skrevet 14. mai 2017 30 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg hadde ønsket å stå ansikt til ansikt med den feige ABen som bevisst mobber meg i enkelte tråder. Ellers ville det vært kult å treffe @a l'orange @canacas @Winza/JackIost og @O.G.. Tror ikke det hadde vært lurt å se de som har plaget meg i real life, vet ikke om jeg hadde kunnet kontrollert meg, litt som hulken Hadde sikkert vært hyggelig å treffe deg og de andre hyggelige på kg men hadde sikkert vært drit nervøs
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #13 Skrevet 14. mai 2017 Hun med gullmusa. Lyst til å se hvordan hun var i virkeligheten, ikke musa hennes da Men hvordan hun var som person. Anonymkode: 77e66...b44 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #14 Skrevet 14. mai 2017 8 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Det er vel akkurat hva en etterretningsagent på KG sosial ville sagt. Anonymkode: b24eb...438
Gjest C.Tramell Skrevet 14. mai 2017 #15 Skrevet 14. mai 2017 Jeg vil gjerne se hvordan de som alltid er i tottene på hverandre her kommer overens når de møtes i virkeligheten. For eksempel Winza/Silfen og Froning/Canacas.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #16 Skrevet 14. mai 2017 Hadde sittet på en stol i hjørnet og observert alle brukerne som har en sterk trang til å slikke hverandre i ræva ved å si hvor fantastiske de er Anonymkode: 220c7...f63 7
Gjest Axl Rose Skrevet 14. mai 2017 #17 Skrevet 14. mai 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: @Bootyhunter @Ari Loys @amativeReflection De finner på så mye fanterier på KG så lurer på hvordan de er i virkeligheten. Lever de helt vanlige liv eller er livene deres som en tv-serie hvor det alltid skjer noe drama og de setter til livs noen utspekulerte planer Anonymkode: a9295...a1c Mitt liv kunne blitt en god tv-serie Både gode og negative opplevelser. Skikkelig drama og action serie
Gjest Ingenting2 Skrevet 14. mai 2017 #18 Skrevet 14. mai 2017 1 minutt siden, C.Tramell skrev: Jeg vil gjerne se hvordan de som alltid er i tottene på hverandre her kommer overens når de møtes i virkeligheten. For eksempel Winza/Silfen og Froning/Canacas. det er enda fler i tottene mine da. Er ikke så redd av meg, og er ganske sikker på at de ville vært langt mindre hissige mot meg IRL. Selv har jeg egentlig ingen her inne jeg blir sint/opprørt av. Har planer om et IRL møte med en kg-bruker ganske snart.
Gjest Axl Rose Skrevet 14. mai 2017 #19 Skrevet 14. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun med gullmusa. Lyst til å se hvordan hun var i virkeligheten, ikke musa hennes da Men hvordan hun var som person. Anonymkode: 77e66...b44 Noen som har gullmus her inne?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #20 Skrevet 14. mai 2017 4 minutter siden, canacas skrev: det er enda fler i tottene mine da. Er ikke så redd av meg, og er ganske sikker på at de ville vært langt mindre hissige mot meg IRL. Selv har jeg egentlig ingen her inne jeg blir sint/opprørt av. Har planer om et IRL møte med en kg-bruker ganske snart. Bare vær forsiktig så du ikke blir voldtatt. På kg er ikke alltid et nei et nei Anonymkode: 220c7...f63 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå