Gå til innhold

Menn - enten eller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler det er så mange jeg har datet tidligere som har enten utseende/personlighet eller utseende/bra sex. Han jeg holdt på med tidligere så bra ut og vi hadde fantastisk sex, men ble liksom ikke sjarmert av personligheten, vi var bare ikke en god match generelt bortsett fra i sengen. 

Han jeg dater nå liker jeg utrolig godt, både utseende og personligheten. Vi har hatt mange kvelder vi bare har sittet oppe å snakket til langt utpå natt. Vi ventet også ganske lenge med sex, og det ble en skuffelse. Han var ganske dårlig teknisk (eller at vi bare ikke tenkte likt teknisk), og ble litt skuffet av hele pakken. 

Jeg tenker at vi kan få bedre sex etterhvert som vi blir bedre kjent i sengen, men jeg vet ikke om det noen gang vil bli så godt som jeg håper. Flere som har opplevd dette, eller som har fått et supert sexliv med noe som var ganske tregt i starten? 

Anonymkode: a98ac...983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den såkalte personlighetsmatchen deres er bare det han som er et glansbilde av seg selv, det kommer han ikke til å gidde etterhvert som han skjønner at du ikke er noen spesielt. Så du burde gå for noen du har god sex med. Ingen menn matcher personlighetsmessig med kvinner. Bare det at du leter etter en god personlig match er et rent paradoks i forhold til å matche med en mann. Menn driter stort sett i sånt. Maskuline og attraktive menn hvertfall. God sex derimot er hvertfall genuint. Mye bedre å satse på.

AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg syntes det er litt rart at du leser det som at dere har utmerket kjemi, men at det ikke "oversettes" seksuelt.

God sex handler om kompatibilitet, men mest gjensidig lyst på hverandre. Når jeg er veldig tiltrukket av en mann vil jeg gi meg hen, og han vil som regel også ha veldig lyst på meg, og entusiasme er 90% av det hele. Jeg kan jo guide ham til klitoris om det er det det står på. 

Anonymkode: 11853...71d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Uffda skrev:

Den såkalte personlighetsmatchen deres er bare det han som er et glansbilde av seg selv, det kommer han ikke til å gidde etterhvert som han skjønner at du ikke er noen spesielt. Så du burde gå for noen du har god sex med. Ingen menn matcher personlighetsmessig med kvinner. Bare det at du leter etter en god personlig match er et rent paradoks i forhold til å matche med en mann. Menn driter stort sett i sånt. Maskuline og attraktive menn hvertfall. God sex derimot er hvertfall genuint. Mye bedre å satse på.

Hehe, han jeg dater nå og som jeg matcher med personlighetsmessig  har jeg kjent i veldig mange år, og også hatt en greie med over lang tid tidligere. Så jeg tror nok glansbildetiden er over for lenge siden. 

Når det kommer til at sexen var skuffende var det ikke pågrunn av mangel på lidenskap ovenfor hverandre. Det var mere hvordan han brukte den og hvordan han generelt var. Og det er derfor jeg tenker at det kanskje kan forbedres over tid

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan sikkert ta selvkritikk på at jeg kan være flinkere på å guide selv på diverse ting, men jeg er litt dårlig på å gjøre deg i begynnelsen..

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan sikkert ta selvkritikk på at jeg kan være flinkere på å guide selv på diverse ting, men jeg er litt dårlig på å gjøre deg i begynnelsen..

Hvis du selv vet du ikke 'presterer' bra i starten, er det jo bare rimelig at du tillater det samme hos menn?

Anonymkode: 11853...71d

AnonymBruker
Skrevet

Om det blir "så godt som du håper på" kommer kun ann på deg.Hvis du er dårlig til å lære han opp så blir det dårlig.

Anonymkode: 4c436...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...