AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg lurer på hva dere (bunadmennesker) tenker om en venninne av dere har på seg festdrakt fra sparkjøp på seg på 17.mai? 🇳🇴 Anonymkode: ec543...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 13. mai 2017 #2 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg tenker at venninnen din er økonomisk, og helt sikkert flott 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 13. mai 2017 #3 Del Skrevet 13. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hva dere (bunadmennesker) tenker om en venninne av dere har på seg festdrakt fra sparkjøp på seg på 17.mai? 🇳🇴 Anonymkode: ec543...f4f "Så flott hun er!" Hadde jeg tenkt Jeg har selv festdrakt fra sparkjøp. Fikk den da jeg var 15 år, er nå 28. Skal byttes ut iløpet av året God kvalitet og pent. Fått mye skryt for den, selv fra "bunad mennesker". Sparer til drømmebunaden, men enn så lenge må jeg bruke festdrakt. Og det er helt greit. Hvorfor spør du egentlig? For å skape en reaksjon? Ærlig talt, finn på noe bedre å gjøre. Hva andre går med av klær har ingen andre noe med uansett. Hun ser sikkert utrolig flott ut i festdrakten sin og føler seg nok og veldig flott. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 13. mai 2017 #4 Del Skrevet 13. mai 2017 Hadde tenkt og sagt til henne hvor fin hun var. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #5 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg spør for jeg syns de er fine og har lyst å kjøpe en til meg selv. Men noen venninner av meg syns tydeligvis ikke det samme som meg og jeg syns kanskje det ble litt flaut 😊 Anonymkode: ec543...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #6 Del Skrevet 13. mai 2017 Om du ikke går rundt å sier at det er en bunad så ser ikke jeg noe problem med det. Mange festdrakter er kjempe fine. Anonymkode: 79a8a...3a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #7 Del Skrevet 13. mai 2017 jeg tenker....hahaha tragisk! Hvis man ikke har råd til noe annet en sparkjøp bunad så bør man bare droppe det og kjøpe vanlig kjole tenker jeg.. jeg har også ei venninne med sparkjøp drakta. Anonymkode: 5b88f...54c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #8 Del Skrevet 14. mai 2017 Ærlig? Litt trash og fattigslig. Har du ikke råd, går du i penkjole. Er en viss type som går i det i voksen alder for å si det sånn... Anonymkode: c5334...d4d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 Populært innlegg #9 Del Skrevet 14. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig? Litt trash og fattigslig. Har du ikke råd, går du i penkjole. Er en viss type som går i det i voksen alder for å si det sånn... Anonymkode: c5334...d4d Tenker at hvis det er noe som er trash og fattslig, så er det ugenerøse og fordømmende typer som vurderer andre ut fra prislappen. Anonymkode: a16c0...de7 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #10 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg synes at festdrakten fra Sparkjøp er veldig fin Når man først har denne, har man et festantrekk som kan brukes i mange, mange år, og i mange anledninger Anonymkode: 53cf5...0b0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #11 Del Skrevet 14. mai 2017 Det hadde jeg ikke reagert på. Er sikker på at du er fantastisk menneske og utrolig flott i drakten. Dersom som skulle finne på å reagere negativt, sier det mest om de. Anonymkode: d0d6e...f85 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #12 Del Skrevet 14. mai 2017 Den har også ekstra sømmonn, slik at man kan tilpasse den om den ikke passer perfekt. Anonymkode: 53cf5...0b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #13 Del Skrevet 14. mai 2017 Hadde tenkt at hun var pyntet og flott! Dersom noen er så smålige og snobbete at de bryr seg om det så er de uansett ikke verdt din tid 🌸 Anonymkode: 5e462...fa8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 14. mai 2017 #14 Del Skrevet 14. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg tenker....hahaha tragisk! Hvis man ikke har råd til noe annet en sparkjøp bunad så bør man bare droppe det og kjøpe vanlig kjole tenker jeg.. jeg har også ei venninne med sparkjøp drakta. Anonymkode: 5b88f...54c Det som er tragisk her er holdningen din. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mai 2017 #15 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg ville sannsynligvis tenkt: "Oi, så fin - hvilken bunad er det?" Og så hadde jeg nok sett på skjorta og konkludert med at det ikke er bunad, men festdrakt. Dernest hadde jeg ikke tenkt mer på den saken. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #16 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg kjøpe en pen festdrakt fra Netthandelen, den ser veldig bunad ut. Jeg hadde bunad da jeg var konfirmant, men solgte den da jeg var 20 pga jeg hatet plagget! Men så fikk jeg lyst til å kle meg mer 17. mai aktig, men pga jeg har familie å prioritere, vil jeg ikke bruke tusenvis av penger for et plagg jeg bruker en gang i året (og sikkert må bruke penger på å sy ut etterhvert som jeg legger på meg hvert år haha).... Så kjøpt meg en sånn "bunad", den kostet vel et par tusen. Men fikk mye skryt og mange lurte på hvor den var fra. Eh, den er fra Netthandelen hehehe Anonymkode: b9995...f41 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #17 Del Skrevet 14. mai 2017 Synes ikke at festdrakter er særlig pene, men det er min smak. Synes heller ikke at alle bunader er like pene. Hadde utover det ikke tenkt særlig mye på det Anonymkode: e6133...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #18 Del Skrevet 14. mai 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig? Litt trash og fattigslig. Har du ikke råd, går du i penkjole. Er en viss type som går i det i voksen alder for å si det sånn... Anonymkode: c5334...d4d Haha! Snakk om å røpe en trashy og stupid holdning! Gratulerer 😂 Anonymkode: 61cee...bb3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #19 Del Skrevet 14. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg tenker....hahaha tragisk! Hvis man ikke har råd til noe annet en sparkjøp bunad så bør man bare droppe det og kjøpe vanlig kjole tenker jeg.. jeg har også ei venninne med sparkjøp drakta. Anonymkode: 5b88f...54c ....Typisk utsagn fra en folk som andre bare duller med for så å riste på hodet og le litt av.... Anonymkode: 61cee...bb3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 14. mai 2017 #20 Del Skrevet 14. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg tenker....hahaha tragisk! Hvis man ikke har råd til noe annet en sparkjøp bunad så bør man bare droppe det og kjøpe vanlig kjole tenker jeg.. jeg har også ei venninne med sparkjøp drakta. Anonymkode: 5b88f...54c 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig? Litt trash og fattigslig. Har du ikke råd, går du i penkjole. Er en viss type som går i det i voksen alder for å si det sånn... Anonymkode: c5334...d4d For noen sjarmerende vesen dere anonyme er 🙄 Tenk å ha så lite oppe i topplokket at man blir så dømmende pga hva andre mennesker kler seg i. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå