Gå til innhold

Bestilte en vare på Elkjøp med hjem levering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 30 mai. Men vil ikke ha den, kan jeg bare si fra til elkjøp.no at varen skal gå i retur? Og de gir beskjed til posten? Eller skal jeg bare nekte og ta imot vare? Pleier ikke være så lett og avbestille en vare på Elkjøp.  Noen som jobber på Elkjøp/lefdal her? 😊

Anonymkode: 9633b...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den 30 mai. Men vil ikke ha den, kan jeg bare si fra til elkjøp.no at varen skal gå i retur? Og de gir beskjed til posten? Eller skal jeg bare nekte og ta imot vare? Pleier ikke være så lett og avbestille en vare på Elkjøp.  Noen som jobber på Elkjøp/lefdal her? 😊

Anonymkode: 9633b...307

Gi de beskjed så snart som mulig om at du ønsker å heve kjøpet, og spør om det er mulig.

Ring de eller send epost om dette.

Om du bare nekter å ta i mot varen når de forsøker å levere den til deg, blir du belastet med store kostnader for frakten frem og tilbake.

Anonymkode: 26673...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar kontakt med de på chatt mandag morgen, håper de får slettet orderen 😊

Anonymkode: 9633b...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den 30 mai. Men vil ikke ha den, kan jeg bare si fra til elkjøp.no at varen skal gå i retur? Og de gir beskjed til posten? Eller skal jeg bare nekte og ta imot vare? Pleier ikke være så lett og avbestille en vare på Elkjøp.  Noen som jobber på Elkjøp/lefdal her? 😊

Anonymkode: 9633b...307

Når bestilte du den?

Om du logger deg inn på min side (eller hva det heter på Elkjøp), så kan du også sjekke om det går an å kansellere ordren nå.

Anonymkode: 26673...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"

Kontakt oss og vi hjelper deg! Husk at avbestilling må skje senest to dager før levering. Ved for sene avbestillinger har vi dessverre ikke mulighet til å refundere fraktkostnaden.

"

https://www.elkjop.no/cms/20140127_071631/kundeservice/?intcid=int22568

 

 

Anonymkode: 26673...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte for en 5-6 timer siden, står status reservert. Men siden jeg har bestilt med levering 30 mai (fryser) så pleier vel ikke posten og oppbevare varen på sitt lager i 14 dager vel?

Anonymkode: 9633b...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"

Kontakt oss og vi hjelper deg! Husk at avbestilling må skje senest to dager før levering. Ved for sene avbestillinger har vi dessverre ikke mulighet til å refundere fraktkostnaden.

"

https://www.elkjop.no/cms/20140127_071631/kundeservice/?intcid=int22568

 

 

Anonymkode: 26673...600

Tusen takk 😊

Anonymkode: 9633b...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så snille her på kg :klappe:

Anonymkode: 9633b...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...