Gå til innhold

Er dette virkelig mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke ekte ut. Nr 2 er ikke bare en trent rumpe, men en rumpe med betydelig mer fett en nr 1.

Siden i seg selv ser useriøs ut. 

Anonymkode: ea0ea...d9e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke ekte ut. Nr 2 er ikke bare en trent rumpe, men en rumpe med betydelig mer fett en nr 1.

Det var det jeg fryktet. Jeg ser noen andre bilder også som er lignende, men der ser man tydelig at det er implantat, så håpet kanskje disse var ekte.

Hvis noen har erfaringer med at slikt har skjedd med dem, så legg gjerne igjen et pr ord :)

Anonymkode: fc6d7...050

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det med at rumpe to har mer fett tenkte jeg skyldes høyere matinntak grunnet styrketreningen, man ser jo at resten av dama har lagt på seg også.

Skrevet (endret)

Vet ikke med det første bildet, men bilde nr to ser ekte ut. Hun hadde jo ganske muskuløs og spretten rumpe fra før, så med litt mer fett blir det vel slik, da.

Dette er jeg i alle fall ganske sikker på at er ekte: https://no.pinterest.com/pin/559572322424978116/ 

Endret av penny_
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, penny_ skrev:

Vet ikke med det første bildet, men bilde nr to ser ekte ut. Hun hadde jo ganske muskuløs og spretten rumpe fra før, så med litt mer fett blir det vel slik, da.

Dette er jeg i alle fall ganske sikker på at er ekte: https://no.pinterest.com/pin/559572322424978116/ 

Da kan det jo hende at bildene er ekte om det du viste til er det. Hun der hadde jo flat rumpe på det første og skikkelig spretten på det andre. Gener har sikkert litt å si for hva som er mulig for den enkelte også om man utnytter sitt potensiale.

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da kan det jo hende at bildene er ekte om det du viste til er det. Hun der hadde jo flat rumpe på det første og skikkelig spretten på det andre. Gener har sikkert litt å si for hva som er mulig for den enkelte også om man utnytter sitt potensiale.

Poenget er at jeg vet at de bildene jeg linket til er av samme person, men at det kan være manipulert, men det tviler jeg sterkt på.

Endret av penny_
AnonymBruker
Skrevet

Undertøyvalg kan også ha en del med saken å gjøre. 

Anonymkode: 03728...993

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere ser på det første bilde her http://tipforfit.xyz/index.php/2017/02/08/6-exercises-to-get-your-flat-booty-to-pop/

Eller er før eller etterbilde manipulert, ulik person etc? Noen som har erfaringer, hvor ofte må man i så fall trene baken for å få den slik?

Måten hun står på på det bildet til høyre (der hun viser mer av høyre rumpeball grunnet at høyre fot er anderledes stilt og rumpeballen skyves/ vris ut), påvirker også bilderesultatet.

Anonymkode: bd018...f88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...