AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Del Skrevet 13. mai 2017 Det gjelder en venn/bekjent som er et par år yngre enn meg. Vi er i 20 årene. Vi ble kjent da vi havnet i samme klasse på videregående for noen år siden. Vi var begge av den stille typen, men han enda mer sjenert. Var ikke noe mobbing her, og vi fikk felles venner som var veldig utsdvendte. Når det året tok slutt fikk jeg nye venner og han gikk ut som lærling. Vi møttes litt da og. Han er så forsiktig av seg at det er vondt nesten...han er en skikkelig pleaser. Dette er flere år siden, men han tar fremdeles kontakt. Vi mistet den fordi jeg var veldig opptatt med studier og jobb. Så flyttet jeg langt fra. Jeg har enten latt være å lese meldingen (så ikke han skal se den er åpnet), evt. lest den lenge etterpå og blitt konsentrert om noe annet så jeg ikke har svart. Han har likevel tatt kontakt og det er samme spørsmålene hele tiden;"skjer der da?:)" han har spurt flere ganger om vi skal på utenlandstur sammen og han ville betale selvfølgelig. (Jeg vet hva jobben hans er og den er ikke så bra lønnet). Han ville kjøre til byen jeg bodde i for å treffes, ville betale for et restaurantbesøk.. og ikke skriv at dette er en ekkel mann som prøver å kjøpe meg. Han er mest sannsynlig litt alene og er villig til å bruke penger for å få venner.. og siden jeg var så stille som jeg var den tiden så følte han kanskje meg som en trygg person. Men jeg har gått videre for lenge siden. Jeg sa ja til å møte han i fjor en gang, og da satt vi sammen på kafe uten nesten å si noen ting. Det er alltid han som tar initiativ og senest i går. Han spurte om jeg hadde planer i sommer, og skrev igjen at han gjerne dro på ferie med meg og ville betale hele greia. (Igjen..jeg har høyere lønn enn han). Ååh..noen synspunkter? Man blir bare ikke kvitt en slik en virker det som. Og jeg trenger ikke å bli kvitt....kontakter kan komme og gå. Men han her er bare livredd for å miste kontakt virker det som?? Anonymkode: 1b4bd...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Del Skrevet 13. mai 2017 Vedkommende virker litt merkelig. Litt ensom kanskje? Anonymkode: fbc2d...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidboy Skrevet 13. mai 2017 #3 Del Skrevet 13. mai 2017 Stakkars gutt, kutt kontakten, la han heller få gå i seg selv enn å være så nitrist. Ikke utnytt ham, da blir det bare værre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 14. mai 2017 #4 Del Skrevet 14. mai 2017 Kontaktr kan komme og gå,skriver du. Han vil aldri skjønne om du ikke gir beskjed,og han har jo ikke gjort deg noe vondt,så mulig han fortjener en forklaring? Jeg vet at ærlighet ikke er en dyd,så vær diplomatisk,og si at du har en kjæreste kanskje som ikke vile likt ferier med vennen din osv. Eller du velger å være ærlig og si hva du tenker av det du skriver her. Men det er nok ikke lurt,for han ville blitt såret,og som han virker ville det gått hardt inn på ham. Et tredje alternativ er å snakke om at hvorfor han ikke finner seg ei dame,og snakk om det så han forstår at du vil han bør. Hva annet kan du gjøre? Ikke ty til ham om det er noe,men "sett ham fri". Ditt liv,hans liv,og dine valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå