AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Jeg har nylig blitt singel og ønsker å være singel lenge. Var en som prøvde seg på meg for en stund siden, og nå har vi avtalt å bli FF. Hverken han eller jeg ser at det kan bli noe seriøst mellom oss. Han er yngre enn meg. Han foreslo at jeg kunne overnatte og tenkte å lage mat til jeg kom. Vi ønsker å ha sex en gang for å se hvordan det er, for så å avtale sex regelmessig til en av oss begynner å date andre. Hvordan har andre det med sine FF? Anonymkode: 659b3...f27
Inwe Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Hadde en da jeg var 19, vi møttes på byen og dro hjem til han hver gang. Ellers har jeg hatt et par såkalte "søndagskjærester", da møttes vi når vi hadde tid og lyst, spiste, så film og hadde sex. Med og uten overnatting. Ingen fast avtale, lettere å ta det litt som det kommer. Fellesnevneren for alle 3 er at jeg måtte avslutte det da jeg fikk følelser. Det funker ikke for meg og ha en FF jeg ikke liker å være med og ikke finner attraktiv. Menn jeg omgås ofte og har det hyggelig med som i tillegg er kjekke og jeg har sex med får jeg følelser for. Så jeg begynte å date i stedet, med og uten sex, med varierende resultater.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Tusen takk for svar @Inwe Har bare lange forhold bak meg, så jeg er uvant med dette her. Er egentlig forelsket i en annen, men ting er veldig komplisert, så vi har ikke kontakt. Blir sprø av å ikke ha sex, så jeg velger denne løsningen. Anonymkode: 659b3...f27
Inwe Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar @Inwe Har bare lange forhold bak meg, så jeg er uvant med dette her. Er egentlig forelsket i en annen, men ting er veldig komplisert, så vi har ikke kontakt. Blir sprø av å ikke ha sex, så jeg velger denne løsningen. Anonymkode: 659b3...f27 Det er en helt fin løsning, den bare funket ikke for meg. Tenkte den var perfekt for regelmessig sex og det var den jo. Hvis du klarer det uten følelser er den jo helt perfekt.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #5 Skrevet 15. mai 2017 Jeg har en FF. Vi møtes av og til, noen ganger hver uke, noen ganger 1 gang i måneden og noen ganger går det flere måneder mellom hver gang. Vi kan møtes for kun å ha sex og så dra igjen, men dette liker jeg egentlig ikke, så prøver å unngå det. Som regel inneholder møtene våre både middag, film, kosing, armkrok og selvsagt mye sex. Det er ikke noe romantisk over det, men man har jo behov for nærhet. Vi har kontakt på snapchat nesten hver dag, tror det er litt unormalt. Jeg tror det er veldig fort gjort å ende opp med følelser fra en av partene. Ingen av oss har fått romantiske følelser, men vi har på et vis følelser likevel Man blir knyttet til hverandre, hvertfall når man inkluderer andre ting enn sex (film, kosing..). Så det er et litt rart forhold vi har. Anonymkode: 3c4c7...58f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #6 Skrevet 15. mai 2017 Jeg tester ut en type "søndagskjæreste" eller FF nå. FF blir litt feil fordi vi ønsker å gjøre andre ting sammen enn bare sex også. Saken er at vi har datet, men kommet fram til at ingen av oss har helt tro på at det er eller vil bli "den stor kjærligheten" mellom oss. Men vi har mye felles interesser, trives sammen og er fysisk tiltrukket av hverandre (og veldig bra sex), så vi tenker litt sånn hvorfor ikke nyte det vi har fram til "den rette" dukker opp? Vi er i tillegg voksne med barn på hver vår kant, så det med kjæreste og forhold er litt komplisert uansett. Det passer egentlig godt med noe litt mindre forpliktende på en måte. Tilfredsstille de verste behovene... Men ja, for oss blir det både felles turer, trening, middager, film og kos og sex. Med andre ord så er vi som kjærester når vi er sammen alene. Men ikke utad da. Det er relativt ferskt da, så vi får se hvordan det går. Jeg tror ikke det er mulig å unngå litt følelser der, man vil jo bli glad i en person som man omgås såpass ofte og deler mye med, men jeg håper det skal gå greit, at det bare blir som en venn man har i en periode. Vi har en veldig tydelig avtale oss i mellom om å være helt ærlige både om det skulle oppstå følelser, om det skulle føles feil for en av oss, og selvfølgelig at man sier ifra om man møter noen. (ikke aktuelt å ha sex med andre, er det mulighet for det så avslutter vi.) Anonymkode: 2e40a...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå