Gå til innhold

DJ og Brudeslør

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005
Skrevet

Hei. Håper det er noen som kan hjelpe meg.

1) Er det noen som kan anbefale en flink DJ til bryllupet vårt? En som kan spille litt variert musikk, men helst ikke for mye danseband o.l. :-?

2) Hva er finest? "vanlig" gjennomsiktig slør eller "mette-marit"-slør (den mer hvitere varianten). Begge passer kjolen min... :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler er kjempe lekkert, hva som er finnest er opp til enn selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns det kommer an på kjolen, helt gjennomsiktig syns jeg er penest om det er noen detaljer bak på kjolen din. MM-slør syns jeg passer best om kjolen er enklere og kanskje mer "lukket" om du forstår hva jeg mener.

Skrevet

Jeg synes de gjennomsiktige slørene, som ofte er laget av litt stivere tyll, faller finere enn mm-sløret. Litt mer stas på en måte, men jeg er da også veldig, veldig glad i slør.

På mm-slør synes fargen på sløret tydeligere enn på gjennomsiktige slør, så det er kanskje også litt vanskeligere (men sikkert ikke umulig!) å finne slør i akkurat riktig farge?

Skrevet

Type slør blir rett og slett smak og behag... Spesielt hvis flere typer passer til kjolen. Selv skal jeg ha et tradisjonelt brudeslør, to meter langt og er veldig fornøyd med det.

Hvis du legger inn bilde av kjolen din, så blir det enklere å komme med synspunkter! :wink:

Skrevet
Jeg syns det kommer an på kjolen, helt gjennomsiktig syns jeg er penest om det er noen detaljer bak på kjolen din. MM-slør syns jeg passer best om kjolen er enklere og kanskje mer "lukket" om du forstår hva jeg mener.

Veldig enig i dette. Samt at det avhenger litt av ansiktsform og frisyre også.

Gjest Brud2005
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger! :-) Dere er nå snille som hjelper.

Jeg hadde egentlig tenkt på en Demetrioskjole (nr 1197), men den kledde meg ikke så godt da jeg prøvde den. Så nå har jeg lagt min elsk på MS-kjolen Olympia. Til den har jeg hørt at det kan være pent med MMslør. I motsetning til Demetrioskjolen er MS enklere bak.

Og for all del: jeg skal ha langt slør! Det har jeg alltid ønsket meg. Hva synes dere? Like langt som kjolen? Litt lenger (= akkurat utenfor kanten) eller hva? :tommelsmil:

Skrevet

Hvis du skal ha et slør som er lengere enn kjolen så burde du i alle fall ha et slør som du kan ta av uten å ødelegge frisyren. For jeg vet at mange syns det er utrolig i veien når de f eks skal danse og sånnt utover kvelden... Men det er utrolig vakkert da :)

Gjest Brud2005
Skrevet

Veldig enig i dette. Samt at det avhenger litt av ansiktsform og frisyre også.

Hei, takk for tilbakemelding. Ble litt interessert i dette med ansiktsform som du nevnte. Selv kan jeg lite om slikt, hva som passer til hvilken ansiktsform eller kanskje farger - kunne du gitt meg noe små "huskeregler" hva som passer til hva? :rosasmil:

Skrevet

Ja, nå ble jeg nysgjerrig også - har aldri tenkt på at ansiktsform har så mye å si...

Skrevet

Og forresten Brud2005 - velkommen hit til forumet!;)

Er igrunnen nokså fersk her selv, men det er virkelig topp sider, mange tips og inspirasjon, samt gode råd å hente:)

Har du dagbok?

Gjest Brud2005
Skrevet
Og forresten Brud2005 - velkommen hit til forumet!;)

Er igrunnen nokså fersk her selv, men det er virkelig topp sider, mange tips og inspirasjon, samt gode råd å hente:)

Har du dagbok?

Hei, og takk for velkomsten.

Har ikke dagbok,men det kommer kanskje senere. har lest noen andre innlegg fra deg og skjønner at vi skal gifte oss i samme kirke - Uranienborg. Det blir flott, hva?? :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...