AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Andre som følger med på The leftovers? Hva synes dere så langt om seriens tredje, og siste sesong? Skuffet eller fornøyd? Hvordan tror dere det kommer til å utspille seg resten av sesongen, sånn som det ser ut så langt? Hvordan tror dere det hele ender? Det er jo ikke så mange episoder igjen. Tror dere det vil bli mange uløste spørsmål, og viktigst av alt vil vi få svaret på hva som faktisk skjedde med de som forsvant? Jeg har mine tvil med tanke på at det er få episoder igjen, og det virker som de har fortullet seg i ganske andre vinklinger med alle karakterene med storylines som virker til å ta opp tiden vi har igjen. Anonymkode: f203f...726
Lill3My Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Har nettopp sett første episode i sesong 3,så det er nok litt for tidlig til at jeg kan bidra særlig her... Men satser på en real serie-maratonSøndag imorgen! Enn så lenge kan jeg si at jeg ser frem til å se mer, dette er en av de få seriene jeg virkelig har gledet meg til å følge videre. Etterpå står forresten Fargo sesong 3 klar.
Poppzy Skrevet 14. mai 2017 #3 Skrevet 14. mai 2017 Skal begynne på sesong 3 snart. Gleder meg. Ser på IMDb at episodene har fått høye karakterer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå