AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Hva synes dere om denne serien? Jeg må si meg imponert over kvaliteten og at den skiller seg kraftig ut i jungelen av ungsomsserier. Kan ikke helt sette fingeren på hva nøyaktig det er heller, da selve plottet ikke er spesielt kreativt eller nytt. Karakterene er så standard stereotypisk som man får det. Men av en eller annen grunn har de klart å få det til å klaffe fullstendig. Jeg synes alle skuespillerne gjorde en positivt imponerende jobb, og jeg likte sesongavslutningen. Den satt store forventninger til neste sesong, på samme tid er vi helt ferdige med første sesongs mysterium. Det liker jeg. Alt for mange serier, spesielt ungsomsserier, drar sånt ut over alt for mange sesonger, og til slutt blir man bare lei (her topper vel Pretty little liars tronen). Om det er sånn at de kjører et mysterium per sesong, tror jeg de gjør et smart valg med det. Høydepunktene for meg var når Jughead tok på seg southside jakken, hvor han og betty hadde den lange blikkontakten etterpå. Her blir det trøbbel i paradise når han går over til den andre siden. Så har vi Cheryl som jeg bare har blitt mer og mer fan av. Hun er et råskinn, og jeg liker at vi har fått et mer kompleks innsyn i henne. Hun skuespilleren er også helt slående vakker, en skikkelig uvanlig skjønnhet (i Hollywood vel og merke), og det håret hennes er bare helt umåtelig vakkert! Scenen hvor hun datt ned i isen var et av episodens beste, blikket hennes i det hun gikk ned, og når Archie slo hull i isen var jeg nesten på tur å gråte. Jeg regner med Fred døde av skuddet i slutten, da det setter opp til neste sesongs mysterie, men jeg håper likevel at han overlever. Beverly hills 90210 er min store guilty pleasure fra barndommen, har sett hele den serien flere ganger og har alt på DVD, så jeg holdt på å hoppe i taket av glede når jeg så første episode og "Dylan" dukket opp. Visste ikke noe om serien når den først dukket opp som nyhet på Netflix. Synes han har gjort en god rolle her, og det er fortsatt mye jeg ønsker å se fra hans karakter. Ellers er vel den karakteren som har vært den største nedturen for meg, Veronica's mamma. Likte henne greit nok i starten, men hun har bare gradvis blitt verre for mim del. Oppførselen hennes som mamma er til tider ganske urovekkende synes jeg. Hva synes dere andre om første sesongen, og spesielt finalen? Hvem er favorittene deres? Anonymkode: 45e57...1b1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #2 Skrevet 14. mai 2017 Jeg og ble veldig fanget av denne serien! Enig med deg at det er positivt at de ikke drar ut mysteriet til det uendelige. Syns det var passelig mengde med episoder for å løse drapet rundt Jason Blossom. Ellers håper jeg veldig at Archie og Betty skal ende opp med hverandre til slutt. Jeg liker veldig god Jughead, men jeg føler serien legger opp til at Archie innerst inne vil ha Betty, og jeg tror de hadde vært så flotte sammen. Håper ikke Fred dør, men at de heller putter han i et koma eller noe i den duren, og at mysteriet for neste sesong blir å finne ut hvem raneren er. Jeg tror det vil blande inn The Serpents, noe som sikkert vil skape en konflikt mellom Archie og Jughead. Jeg liker egentlig de fleste i serien, men jeg håper vi får se mer til Cheryl. Syns hun er en veldig interessant karakter som jeg føler vi ikke har lært å kjenne godt nok enda. Anonymkode: 5d1a7...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå