AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Jeg og mannen har lyst å besøke Trondheim og det mest sannsynlig fra neste Mandag til Onsdag. Har noen av dere noen tips til hotel? Trenger ikke være midt i sentrum liksom men i nærheten iallefall. Blir veldig takknemlig for tips 🙏😊 Anonymkode: 5879a...fdf
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 P-Hotels Brattøra Rimelig pris. Fine rom. Sentralt. Anonymkode: d9a66...f45
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: P-Hotels Brattøra Rimelig pris. Fine rom. Sentralt. Anonymkode: d9a66...f45 Tusen takk! Vet du om det finnes parkering i tilknytning til hotellet? Vi skal kjøre nemlig. Anonymkode: 5879a...fdf
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #4 Skrevet 14. mai 2017 Ingen flere med tips? 🙏 Anonymkode: 5879a...fdf
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 Scandic Nidelven, beste frokost, og muligheter til parkering parkeringshus, eller utendørs i nærheten Kort vei til både sentrum og Solsiden. https://www.scandichotels.no/hotell/norge/trondheim/scandic-nidelven?cmpid=ppc_BH2d&mckv=s_dc|pcrid|189001245544|kword|scandic nidelven|match|e|plid|&gclid=Cj0KEQjwgODIBRCEqfv60eq65ogBEiQA0ZC5-Ri6jCAXdtfUQbmSn8dNdrJASfK67bOZfz3UrBHDyNQaAui78P8HAQ Anonymkode: a4379...434 1
Cata Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 Koseligst: Clarion Collection Hotel Bakeriet . Sist jeg bodde der var det imidlertid tydelig at de trenger en oppussing snart. Tapet og tepper begynte å bli litt loslitte. Hotellet har egen parkering så vidt jeg husker, men den er så liten at det skal godt gjøres å få plass. Det er imidlertid ikke langt til parkeringen ved jernbanestasjonen. Praktisk: Comfort Hotel Park. Grei plassering i nærheten av domkirken. Ingen egen parkering, men det er et veldig greit parkeringshus i "Statens Hus" rett over gata. Nyoppusset: Thon Hotel Gildevangen. Hotellet er blitt pusset opp i den senere tid og rommene er dermed i god stand (vet ikke om det gjelder alle, selvsagt). Pluss for god frokost og kveldsmat. Parkering er klønete også her,men jernbanen og dens parkeringsmuligheter er like i nærheten. Dette er nok de tre hotellene jeg bruker hyppigst når jeg er i byen, men har bodd i temmelig mange andre også. Scandic Nidelven som er nevnt ovenfor er fin, og de har super frokost men hvor mye klarer man egentlig å spise til en frokost. "Outsider" som er greit å bo på hvis man bare skal overnatte og ikke bryr seg så mye om rommet er Comfort Hotel Trondheim. OK, men litt kjedelige rom. God frokost og klønete parkering. Hoteller jeg prøver å ikke bo på er Clarion Collection Grand Hotel Olav (ikke noe galt med det, men grusomt kjedelig) og Nova Hotell Kurs og Konferanse (ikke noe galt med dem, og de har forbedret seg, men fremdeles temmelig enkel standard).
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #8 Skrevet 14. mai 2017 Anbefaler Scandic Nidelven! Anonymkode: c43f4...49c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #9 Skrevet 14. mai 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Scandic Nidelven, beste frokost, og muligheter til parkering parkeringshus, eller utendørs i nærheten Kort vei til både sentrum og Solsiden. https://www.scandichotels.no/hotell/norge/trondheim/scandic-nidelven?cmpid=ppc_BH2d&mckv=s_dc|pcrid|189001245544|kword|scandic nidelven|match|e|plid|&gclid=Cj0KEQjwgODIBRCEqfv60eq65ogBEiQA0ZC5-Ri6jCAXdtfUQbmSn8dNdrJASfK67bOZfz3UrBHDyNQaAui78P8HAQ Anonymkode: a4379...434 Takk 💜 Anonymkode: 5879a...fdf
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #10 Skrevet 14. mai 2017 11 timer siden, Cata skrev: Koseligst: Clarion Collection Hotel Bakeriet . Sist jeg bodde der var det imidlertid tydelig at de trenger en oppussing snart. Tapet og tepper begynte å bli litt loslitte. Hotellet har egen parkering så vidt jeg husker, men den er så liten at det skal godt gjøres å få plass. Det er imidlertid ikke langt til parkeringen ved jernbanestasjonen. Praktisk: Comfort Hotel Park. Grei plassering i nærheten av domkirken. Ingen egen parkering, men det er et veldig greit parkeringshus i "Statens Hus" rett over gata. Nyoppusset: Thon Hotel Gildevangen. Hotellet er blitt pusset opp i den senere tid og rommene er dermed i god stand (vet ikke om det gjelder alle, selvsagt). Pluss for god frokost og kveldsmat. Parkering er klønete også her,men jernbanen og dens parkeringsmuligheter er like i nærheten. Dette er nok de tre hotellene jeg bruker hyppigst når jeg er i byen, men har bodd i temmelig mange andre også. Scandic Nidelven som er nevnt ovenfor er fin, og de har super frokost men hvor mye klarer man egentlig å spise til en frokost. "Outsider" som er greit å bo på hvis man bare skal overnatte og ikke bryr seg så mye om rommet er Comfort Hotel Trondheim. OK, men litt kjedelige rom. God frokost og klønete parkering. Hoteller jeg prøver å ikke bo på er Clarion Collection Grand Hotel Olav (ikke noe galt med det, men grusomt kjedelig) og Nova Hotell Kurs og Konferanse (ikke noe galt med dem, og de har forbedret seg, men fremdeles temmelig enkel standard). Tuuuusen takk for tips👍👍👏🏼 Anonymkode: 5879a...fdf
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. mai 2017 #11 Skrevet 14. mai 2017 Scandic Nidelven har norges beste hotel frokos. Eller så har Scandic Lerkendal skybar med utsikt over hele byen.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #12 Skrevet 15. mai 2017 10 timer siden, Herr Heftig skrev: Scandic Nidelven har norges beste hotel frokos. Eller så har Scandic Lerkendal skybar med utsikt over hele byen. Hehe, det må være måte på hvor mye frokost man kan spise 🙈😂😂 Om hotellet er fint, med utsikt eller ikke, byen er viktigere. 😉 Men takk allikevel ! Anonymkode: 5879a...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå