Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Jeg skal på 10årsjubileum i morgen. Det er 10 år siden jeg gikk ut av ungdomskolen. Og jeg kan ikke påstå at jeg gleder meg overvettes akkurat. Men jeg har nå pakket en liten koffert med mine kuleste klær og planlagt til minste detalj hvordan jeg skal være kul og verdensvant! Føler meg så innmari liten og teit sammen med de menneskene! (men så er det jo noen man vil treffe da.) ouuæææ...... :-?
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2004 #2 Skrevet 28. desember 2004 Lykke til da! Det blir sikkert artig å møte gamle skolekamerater igjen!
Gjest Emera Skrevet 28. desember 2004 #4 Skrevet 28. desember 2004 Lykke til! Sånne treff går som regel mye bedre enn man frykter. Når vi ser tilbake på ungdomsskoletiden, så "blir" vi plutselig bare 16 år igjen, fordi det er en eneste referansen vi har til den tiden. Men du er blitt ti år eldre og er mye mer selvsikker enn du var den gangen. Og dessuten, det er helt sikkert flere fra den gamle klassen din som går rundt med sommerfugler i magen akkurat nå...
ella.P Skrevet 28. desember 2004 #5 Skrevet 28. desember 2004 Lykke til!! Blir helt sikkert en trivelig kveld. Er garantert flere enn deg som "gruer" seg litt, og ikke føler seg helt vel før det hele er i gang :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #6 Skrevet 28. desember 2004 jeg gikk aldri på mitt. Angret litt i ettertid, men så ikke visten med å stå å henge i hjørnet uten å snakke med noen. Skolen var og kommer alltid til å være et mareritt for meg. Mange av disse folka er jaggu ikke blitt mer moden med alderen.
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #7 Skrevet 28. desember 2004 Jeg blir fjorten år og like redd og usikker som jeg var denne gangen. Huff. Men jammen skal de få se at jeg er blitt voksen! Som Ingeborg sa det; De prøvde å knekke meg, men jeg skal vise dem at det gikk ikke!
Gjest synseren Skrevet 28. desember 2004 #8 Skrevet 28. desember 2004 Forstår at du gruer deg. Vet ikke selv om jeg vil gå på jubilemsfest hvis det blir aktuelt. Noen hadde det vært veldig kjekt å møte igjen, men ikke alle! :-(
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #10 Skrevet 28. desember 2004 Er det ikke bedre at du er deg selv? istedenfor å planlegge i minste detalj for å være kul og verdensvant+ Høres slitsomt ut å fremstå som så kunstig
Lassie Skrevet 28. desember 2004 #11 Skrevet 28. desember 2004 Skjønner godt hva du mener! For et par år siden var det en slik gjenforening med min klasse fra ungdomsskolen. Jeg gikk ikke. Kunne godt gått på den til ungdomsskolen, men jeg visste at flere fra klassen min snakket om meg i flere år etter jeg gikk ut derfra og jeg hadde ikke noe lyst å møte så mange. Leit at jeg ikke traff de jeg ville ha truffet, men de måtte forsakes pga de jeg ikke orket å treffe igjen. Lykke til iallfall! Gå med hodet høyt hevet så de får se hvilken flott person du er! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #12 Skrevet 28. desember 2004 Er det ikke bedre at du er deg selv? istedenfor å planlegge i minste detalj for å være kul og verdensvant+ Høres slitsomt ut å fremstå som så kunstig Er vel mest sånn som jeg sier da... Hehe...jeg er meg selv og kan ikke noe annet. Men skulle gjerne vært kul og tøff da
Alterna Skrevet 28. desember 2004 #14 Skrevet 28. desember 2004 Bare vær deg selv, og du vil nok oppdage at du har oppnådd mye mer enn mange av de andre...
Bamseline Skrevet 28. desember 2004 #15 Skrevet 28. desember 2004 Lykke til, tror dette går kjempebra og at du får en kjempefin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå