AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Dumt spørsmål, for jeg vet egentlig svaret. Men trenger ei lita bekreftelse! Har nemlig kjøpt sånn C9 opplegg av ei venninne som er forhandler, litt for moro skyld men også for å se om det faktisk funker. Og joda, jeg har gått ned et par kilo faktisk, men i den pakken så følger det med en aloe vera gel som jeg i utgangspunktet var skeptisk til. Ikke bare smakte den vondt, men jeg fikk vondt i halsen og brystet etter å ha tatt "dosen" min hver morgen og kveld. Jeg fortalte dette til venninnen min, men hun sa at det bare var fordi jeg hadde en usunn kropp og at det ikke hadde noe å si.... Dette var for et par dager siden, og nå sitter jeg på legevakta med vanskeligheter for å prate. Merker jeg er litt irritert, men kan jo skylde meg selv som stolte blindt på en som akkurat har blitt forhandler på dette. Poenget mitt er at jeg vurderer å bruke angreretten min på dette, siden jeg tross alt fikk en allergisk reaksjon og ikke fikk brukt produktet ordentlig. Dessverre er hun litt vanskelig, så er redd hun kommer til å bli dritsur på meg når jeg nevner det, og nekte meg pengene. Er jo snakk om 1300,- så skjønner det kan bli vanskelig for henne også - økonomisk sett.. Så er det noen som har noen tips?😂 Anonymkode: 838cb...db8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dumt spørsmål, for jeg vet egentlig svaret. Men trenger ei lita bekreftelse! Har nemlig kjøpt sånn C9 opplegg av ei venninne som er forhandler, litt for moro skyld men også for å se om det faktisk funker. Og joda, jeg har gått ned et par kilo faktisk, men i den pakken så følger det med en aloe vera gel som jeg i utgangspunktet var skeptisk til. Ikke bare smakte den vondt, men jeg fikk vondt i halsen og brystet etter å ha tatt "dosen" min hver morgen og kveld. Jeg fortalte dette til venninnen min, men hun sa at det bare var fordi jeg hadde en usunn kropp og at det ikke hadde noe å si.... Dette var for et par dager siden, og nå sitter jeg på legevakta med vanskeligheter for å prate. Merker jeg er litt irritert, men kan jo skylde meg selv som stolte blindt på en som akkurat har blitt forhandler på dette. Poenget mitt er at jeg vurderer å bruke angreretten min på dette, siden jeg tross alt fikk en allergisk reaksjon og ikke fikk brukt produktet ordentlig. Dessverre er hun litt vanskelig, så er redd hun kommer til å bli dritsur på meg når jeg nevner det, og nekte meg pengene. Er jo snakk om 1300,- så skjønner det kan bli vanskelig for henne også - økonomisk sett.. Så er det noen som har noen tips?😂 Anonymkode: 838cb...db8 er det dette ? http://dinaloe.no/forever-c9-erfaringer-tips-og-gode-rad/ Kan du ikke bare ta kontakt med firmaet? Anonymkode: cfa6f...5de
Forundret.. Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Ta kontakt med henne og si det som det er. Spør om dere skal ta det videre til firmaet sammen. Hun må da kunne sette seg inn i din situasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 Kan jo hende hun tar det annerledes enn du tror siden det tross alt er snakk om en allergisk reaksjon, ikke fordi du bare vil være vrang. Men hvis du ikke kommer noen vei med henne så ta kontakt direkte med firmaet. Anonymkode: 4dafe...7c9
Kattugla Skrevet 14. mai 2017 #5 Skrevet 14. mai 2017 Hun må jo kunne ta ansvar og oppføre seg profesjonelt hvis hun skal drive med dette! 3
Forundret.. Skrevet 14. mai 2017 #6 Skrevet 14. mai 2017 1 minutt siden, Kattugla skrev: Hun må jo kunne ta ansvar og oppføre seg profesjonelt hvis hun skal drive med dette! Helt enig. Og ikke minst er det en viktig lærdom å ta med seg videre når hun skal drive med dette. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #7 Skrevet 14. mai 2017 Forever living har jo slik "få pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd" garanti. Her havna du jo på legevakta 😣 jeg var forhandler før men har meldt meg ut. Mye uforsvarlighet. Om en kunde har symptomer på en allergisk reaksjon råder de personen til å ØKE dosen av produkt fremfor å seponere. Ofte med argumentasjon om at det blir verre før det blir bedre fordi gift stoffer renses ut av kroppen og annet tull de ikke har kompetanse til å uttale seg om. Kommer man med kritiske spørsmål blir man nærmest henrettet på stedet. Nei uff for en sektlignede greie styr unna !! Aloe vera gelen de mener kurerer kreft omtrent har vist seg i et studie og føre til økt tarmkreft i et rottestudie. Har ikke link til den men er bare å google så kommet mye frem. C9 er en sultekur og selvsagt går man med ned i vekt når man slutter å spise. Så en dokumentar hvor leger frarådet denne kuren. Dette og andre kritiske spørsmål får man ikke svar på og blir lynsjet hvis er frekk nok til å spørre. Anonymkode: 351f6...17d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå