AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Er det noen som bruker tinder som vet om man kun ser folk som er pålogget samtidig med en selv? Er det kun folk i nærheten man får opp? Og er det en måte man kan skjule profilen sin på dersom man vil ha en liten pause uten å slette hele profilen/appen? Hva skjer om man fjerner bildene sine? Anonymkode: 509da...ccb
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Nei, man trenger ikke være inne på tinder for å bli vist for andre brukere. Du stiller inn hvor stort område du vil ha selv. I innstillinger kan man skjule profilen Altså, tinder er en av de minst vanskelige appene som finnes. Merkelig at du ikke klarer å finne ut av dette selv. Anonymkode: 2c0d9...076 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, man trenger ikke være inne på tinder for å bli vist for andre brukere. Du stiller inn hvor stort område du vil ha selv. I innstillinger kan man skjule profilen Altså, tinder er en av de minst vanskelige appene som finnes. Merkelig at du ikke klarer å finne ut av dette selv. Anonymkode: 2c0d9...076 Jeg har ikke prøvd den enda, derfor jeg spør, så jeg vet om det er noe for meg. Anonymkode: 509da...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå