AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Ble bedt ut av en mann fra Tinder. Tenkte at han var langt over mitt nivå, men vi hadde en morsom samtale over Tinder og jeg ble nysgjerrig. Daten var hyggelig, men jeg var ganske nervøs og syns det var litt vanskelig å kjenne på kjemien. Han sa det var veldig hyggelig og holdt hånden min litt mot slutten av daten. Vi tok følge et stykke hjem, også klemte vi og han gav meg et raskt kyss. Jeg gikk hjem fra daten og var litt usikker på hele greia, uten å kunne forklare hvorfor. Dette var på torsdag, og jeg har ikke hørt noe fra han. Jeg vil egentlig møte han igjen for å se om det kan være noe mer, men er redd for å sende melding og bli avvist. Jeg er nok vant til å at gutten sender melding så og si med en gang, og at vi ofte også avtaler på daten å ses igjen. Hva bør jeg gjøre? Sende melding i morgen kanskje? Anonymkode: c199b...53d
Sillyline Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Send melding. Det verste som skjer er at han sier nei. Verden går ikke under av den grunn, jeg lover. 5
Slepdeprid Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 (endret) Han liker deg ikke. Endret 13. mai 2017 av Slepdeprid
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 Har han vært ivrig på å tekste deg før dere møttes? Send han en melding og få det ut av verden, men vær forberedt på avvisning også Dating-livet er ikke lett, og man må regne med noen bommerter. Anonymkode: 9e23d...d76
cherry blossomed. gone. Skrevet 13. mai 2017 #6 Skrevet 13. mai 2017 Synes utrolig synd på deg hvis du likte han!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 Du sier du kjenner deg usikker og hadde den følelsen under daten. Det er jo et tegn på at du egentlig ikke er interessert. At du grubler nå er bare et tegn pp frykt ala "tenk om han er the one". Gi slipp, dropp han. Han har heller ikke teksta deg, så hvorfor skal du? Anonymkode: 610c6...43d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #8 Skrevet 13. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han vært ivrig på å tekste deg før dere møttes? Send han en melding og få det ut av verden, men vær forberedt på avvisning også Dating-livet er ikke lett, og man må regne med noen bommerter. Anonymkode: 9e23d...d76 Han begynte å snakke til meg og spurte veldig raskt om å møtes. Vi skrev en del videre, jeg som sluttet å svare og tok opp tråden en stund senere. Jeg vet jeg kan oppfattes som ganske avvisende, og jeg føler her at han har vist mer interesse enn meg (holde hånda og kysse). 20 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev: Synes utrolig synd på deg hvis du likte han! Nei, jeg skrev jo at jeg gikk hjem fra daten og følte meg litt usikker. Det er en del ting rundt han som gjør at jeg ikke helt kan se om det er noe særlig fremtid i det her, eller om det mest er en flørt. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier du kjenner deg usikker og hadde den følelsen under daten. Det er jo et tegn på at du egentlig ikke er interessert. At du grubler nå er bare et tegn pp frykt ala "tenk om han er the one". Gi slipp, dropp han. Han har heller ikke teksta deg, så hvorfor skal du? Anonymkode: 610c6...43d Eller det er et tegn på at man må utforske det litt til? Jeg sitter aldri på en date og har en veldig klar magefølelse, med mindre det var fullstendig bom. "The one" tenker jeg forøvrig aldri om noen. Anonymkode: c199b...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå