AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Hei, var på date med en fyr og på daten kom det frem at han kun kan engelsk og norsk. Han hadde tatt spansk på skolen, men aldri lært seg språket. Er det nå varsellampene bør blinke? Jeg ønsker jo å ha en oppegående kjæreste. Skal ikke si jeg er spesielt smart selv, men jeg klarte jo å lære meg tysk uten spesielt mye arbeid og endte med 6 i både skriftlig og muntlig. Anonymkode: 5f2f8...bec
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Jeg fikk 6 i muntlig og skriftlig i spansk, men jeg går ikke rundt og sier at jeg kan språket for det om.... Anonymkode: 477c2...f4c 20
Zzyzx Skrevet 13. mai 2017 #3 Skrevet 13. mai 2017 Nei, her er det bare å dumpe. Jeg måtte ta til takke med en mann som er like dum som meg, alle de som kunne mer enn engelsk og norsk ville ikke ha noe med meg å gjøre. Trøsten er at det å være dum faktisk er ganske behagelig. Det er så mye vi ikke vet at vi trenger å forholde oss til. 13
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. mai 2017 #4 Skrevet 13. mai 2017 Når jeg ser det finnes kvinner som deg. Så beviser det at jeg gjør det riktige ved og holde meg singel.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #5 Skrevet 13. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk 6 i muntlig og skriftlig i spansk, men jeg går ikke rundt og sier at jeg kan språket for det om.... Anonymkode: 477c2...f4c Det er jo nettopp det, det kreves ikke spesielt mye for å få gode karakterer i tredjespråk. Da kan man jo bare tenke seg de som ikke en gang klarer å lære seg det som forventes. Vil forøvrig si jeg kan tysk, tok senere ett år i Tyskland og det gikk meget bra. TS Anonymkode: 5f2f8...bec
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #6 Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, Aragorn II Elessar skrev: Når jeg ser det finnes kvinner som deg. Så beviser det at jeg gjør det riktige ved og holde meg singel. Eller så kan du prøve å finne noen litt mer oppegående. De fleste av oss er jo faktisk ganske oppegående Anonymkode: 802d3...f60 2
beige Skrevet 13. mai 2017 #7 Skrevet 13. mai 2017 Dette er jo bare tull, en veldig opplagt spøk... boring... 18
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #8 Skrevet 13. mai 2017 Du kan ikke være seriøs. Jeg kan fem språk, men feiler i andre ting som andre er flink på Anonymkode: 3cf6e...658 5
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 13. mai 2017 #9 Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eller så kan du prøve å finne noen litt mer oppegående. De fleste av oss er jo faktisk ganske oppegående Anonymkode: 802d3...f60 Ja jeg vet at de fleste kvinner ikke er slik. Ser ingen grunn til å finne meg noen.
Gjest Ingenting2 Skrevet 13. mai 2017 #10 Skrevet 13. mai 2017 Er ikke mann om han ikke kan minst 5 språk. Klingon er IKKE ett av de!!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #11 Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo nettopp det, det kreves ikke spesielt mye for å få gode karakterer i tredjespråk. Da kan man jo bare tenke seg de som ikke en gang klarer å lære seg det som forventes. Vil forøvrig si jeg kan tysk, tok senere ett år i Tyskland og det gikk meget bra. TS Anonymkode: 5f2f8...bec Kreves kanskje ikke så mye med tysk i fremmedsspråk siden det er tilnærmet lik norsk Jeg tenker i alle fall ikke at man kan et språk før man kan det tilnærmet like godt som norsk og engelsk, fremmedspråk er noe man glemmer ut eller andre lærer å snakke "godt nok" på videregående. Å slenge på seg at man kan såå mange språk siden man hadde fransk på ungdomsskolen, tysk på videregående, svensk siden man harryhandler over grensen, japansk på grunn av tegneserier, og spansk fordi man ferierer på gran canaria er bare tåpelig. Anonymkode: 477c2...f4c 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #12 Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du kan ikke være seriøs. Jeg kan fem språk, men feiler i andre ting som andre er flink på Anonymkode: 3cf6e...658 Selvsagt er man ikke flink i alt, ingen som forventer det. Samtidig sier jo hvordan man gjorde det på skolen noe om ens intelligens. Det er jo det jeg er ute etter en intelligent mann. Jeg har jo ikke behov for spanskkunnskapene hans uansett. Vi hadde jo aldri pratet spansk sammen. TS Anonymkode: 5f2f8...bec
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #13 Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kreves kanskje ikke så mye med tysk i fremmedsspråk siden det er tilnærmet lik norsk Jeg tenker i alle fall ikke at man kan et språk før man kan det tilnærmet like godt som norsk og engelsk, fremmedspråk er noe man glemmer ut eller andre lærer å snakke "godt nok" på videregående. Å slenge på seg at man kan såå mange språk siden man hadde fransk på ungdomsskolen, tysk på videregående, svensk siden man harryhandler over grensen, japansk på grunn av tegneserier, og spansk fordi man ferierer på gran canaria er bare tåpelig. Anonymkode: 477c2...f4c Om man gjorde det greit på skolen vil jeg si man kan språket. Jeg går selvsagt ikke rundt å skryter av at jeg kan tysk, men om noen spør så svarer jeg ja. TS Anonymkode: 5f2f8...bec
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #14 Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om man gjorde det greit på skolen vil jeg si man kan språket. Jeg går selvsagt ikke rundt å skryter av at jeg kan tysk, men om noen spør så svarer jeg ja. TS Anonymkode: 5f2f8...bec Da har vi ulike definisjoner på hva det vil si å kunne et språk. Kanskje daten din også deler min definisjon Anonymkode: 477c2...f4c 11
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #15 Skrevet 13. mai 2017 Man har ikke muntlig og skriftlig karakter i fremmedspråk, ikke på ungdomsskolen og ikke på vgs. Trolletråd. Anonymkode: 8bf7e...40c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #16 Skrevet 13. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke si jeg er spesielt smart selv Dette får mine varsellamper til å blinke. Jeg vil ikke ha en dum kjæreste. Anonymkode: 7646d...5e8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #17 Skrevet 13. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er man ikke flink i alt, ingen som forventer det. Samtidig sier jo hvordan man gjorde det på skolen noe om ens intelligens. Det er jo det jeg er ute etter en intelligent mann. Jeg har jo ikke behov for spanskkunnskapene hans uansett. Vi hadde jo aldri pratet spansk sammen. TS Anonymkode: 5f2f8...bec Hvorfor mener du at skolen viser hvor intelligent man er? Anonymkode: 3cf6e...658 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #18 Skrevet 13. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener du at skolen viser hvor intelligent man er? Anonymkode: 3cf6e...658 Den gjør ofte det. Beklager altså, men sånn er det. Anonymkode: 8bf7e...40c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #19 Skrevet 13. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man har ikke muntlig og skriftlig karakter i fremmedspråk, ikke på ungdomsskolen og ikke på vgs. Trolletråd. Anonymkode: 8bf7e...40c Jo, det har man. Var selv oppe i både skriftlig og muntlig tysk på eksamen og fikk 6 i begge. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor mener du at skolen viser hvor intelligent man er? Anonymkode: 3cf6e...658 Jeg blir ikke akkurat overbevist bare fordi du peprer tråden med memer. TS Anonymkode: 5f2f8...bec
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #20 Skrevet 13. mai 2017 13 minutter siden, canacas skrev: Er ikke mann om han ikke kan minst 5 språk. Klingon er IKKE ett av de!! Qatlh bIjatlh? Anonymkode: 802d3...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå