Honey Dew Skrevet 6. juni 2017 #21 Skrevet 6. juni 2017 Alder: 40+ Hobbyer: Hest, hund, strikking, foto, fotorestaurering, fargelegging, smykkelaging, samler på kaktuser/sukkulenter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #22 Skrevet 6. juni 2017 Diskusjon.no og kvinneguiden! Trening, ogå på fjelltur. Wikipedia, og BookCrossing. Anonymkode: 5ea11...8e2
Minlillesky Skrevet 6. juni 2017 #23 Skrevet 6. juni 2017 På 13.5.2017 den 15.22, AnonymBruker skrev: Alder: Hobbyer/fritidsaktiviteter: Trenger inspirasjon til nye hobbyer! Anonymkode: cfcb7...44a Alder: 27 / Kvinne Hobbyer/Fritidsaktiviteter: # Lese bøker # Sy # Brodere # Strikke # Hekle # Være ute i naturen (fjell, telt, osv) # DIY prosjekter # Bygge/Snekre # Fikse på huset # Katter # Blomster # Brettspill # Gå turer/trene # Veve # Svømming # Kajakk # Yoga # Matlaging # Filmer (av og til) / Har ikke tv # Puslespill # Maling # Isskøyter # Camping # Tegne Jeg har flere, men stopper her. Jeg er en veldig kreativ person, som du sikkert klarer å lese over her. Det er så mye mer jeg holder på med innenfor det kreative, men tar bare med det jeg gjør mest av
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #25 Skrevet 6. juni 2017 Blir pc-spill og serier sett på som en hobby? Jeg driver med geocaching, strikking og sangskriving. Anonymkode: e7b26...3b6
Honey Dew Skrevet 7. juni 2017 #26 Skrevet 7. juni 2017 12 timer siden, Minlillesky skrev: Alder: 27 / Kvinne Hobbyer/Fritidsaktiviteter: # Lese bøker # Sy # Brodere # Strikke # Hekle # Være ute i naturen (fjell, telt, osv) # DIY prosjekter # Bygge/Snekre # Fikse på huset # Katter # Blomster # Brettspill # Gå turer/trene # Veve # Svømming # Kajakk # Yoga # Matlaging # Filmer (av og til) / Har ikke tv # Puslespill # Maling # Isskøyter # Camping # Tegne Jeg har flere, men stopper her. Jeg er en veldig kreativ person, som du sikkert klarer å lese over her. Det er så mye mer jeg holder på med innenfor det kreative, men tar bare med det jeg gjør mest av Oi, den var imponerende. Hvordan har du tid til å sove? 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #27 Skrevet 17. juni 2017 27 år. Hobbyer: trene, holde et optimalt kosthold. Andre fritidssysler er turer i skogen og mark, være med samboer, maler og tegner. Driver på med negl manicure og massasje som en hobby jobb. Anonymkode: 91149...3a0
TrekStar Skrevet 24. juni 2017 #28 Skrevet 24. juni 2017 (endret) Jeg liker å observere fluer, og spise dem etterpå med melk og sukker. Endret 17. august 2019 av TrekStar
EvaLena Skrevet 24. juni 2017 #29 Skrevet 24. juni 2017 48 år: Strikker, hekler, leser, puslespill og alt jeg kan gjøre på data/mobil. Strikking og hekling gjør jeg mye av på jobben også + bruker mobilen til mye.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #30 Skrevet 25. juni 2017 Driver aktivt med swinging, men det er kanskje ikke å anse for hobby? Ellers går det mye i matlaging og friluftsliv. Liker å dra på hytteturer (ofte i kombinasjon med swinging), og å lage deilig mat. Anonymkode: 0489f...fab
Wenda Skrevet 25. juni 2017 #31 Skrevet 25. juni 2017 Har drevet en hel del med pistolskyting (felt), men har mer eller mindre lagt våpenet på hylla nå. Mulig jeg drar det frem igjen ved et tidspunkt. Er fortsatt aktiv i klubben ved at jeg har styreverv osv Ellers er jeg ganske allsidig. Er litt nerd så gamer en del, spiller brettspill, D&D osv. I tillegg så liker jeg også godt å hekle, løse kryssord, pusle hjemme om det kan kalles en hobby syns iallefall det er koselig å drive med husarbeid Liker også matlaging, og på dager hvor jeg virkelig kjeder meg så ender jeg ofte på kjøkkenet og lager knekk, bakst og annet jeg fyller fryseren med. Elsker å gå turer, meditere og drive med yoga, men vet ikke helt om det kan klassifiseres som en hobby Er også glad i diesel og olje. Sier ikke nei takk til å leke meg med motoriserte kjøretøy om det så er snø/vannscooter, atv, rally eller offroad. Ikke så glad i ting som går fort, mer glad i ting som kommer seg frem på vanskelige steder har også CE og har jobbet som tungbilsjåfør i noen år. Har drevet med dyr siden før jeg lærte å gå, hovedsakelig hunder, men jeg tror jeg har hatt de aller fleste typer kjæledyr innom mitt hjem på en eller annen måte de snart 40 årene jeg har levd
_popcorn_ Skrevet 25. juni 2017 #32 Skrevet 25. juni 2017 katter, tv-serier, brettspill, retro gaming, quiz, og øl!
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #34 Skrevet 25. juni 2017 Voksen Hage, samler frø om høsten. Maling Dekorering Strikking Hekling Lyslaging Pusse opp gamle møbler Matlaging Kaker Anonymkode: 1edc2...69c
NumberSix Skrevet 25. juni 2017 #35 Skrevet 25. juni 2017 28 år. Hobbyer er lesing, broderi, puslespill, brettspill, matlaging, friluftsliv, og hund.
Radon Skrevet 2. juli 2017 #37 Skrevet 2. juli 2017 Hest! Trener også en del styrketrening, cardiotreningen tar jeg i stallen. Jeg må nesten kalle notatene mine fra skolebøkene en slags hobby òg, legger veldig mye ekstra arbeid i at de skal se fine ut. Skriver enda på kjeminotatene mine, enda jeg er ferdig med faget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå