Gå til innhold

Hva er dine hobbyer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alder:

Hobbyer/fritidsaktiviteter:

Trenger inspirasjon til nye hobbyer! 

Anonymkode: cfcb7...44a

Skrevet

Jakt, fiske, skyting, skruing, trening, matlaging, film, historie, lyrikk, Jesus, fugletitting... mye rart med andre ord. Er vel ganske individuellt hva en ønsker å bruke fritiden sin på :)

AnonymBruker
Skrevet

Alder: 47

Hobby: Dyrekommunikasjon, maling, puslespill, hund

Anonymkode: 6c23a...652

Gjest C.Tramell
Skrevet

Friluftsliv, yoga, bøker, film, konserter, kunstutstillinger, fotografering, tegning og maling, broderi, snekring, bueskyting og pistolskyting. 

AnonymBruker
Skrevet

Geocaching! Veldig gøy. Man blir lett "hekta". Inspirerer meg også til å dra ut på tur til nye steder jeg aldri har vært :) Anbefales.

Anonymkode: 6dc3c...607

AnonymBruker
Skrevet

37 år, kvinne

Pistolskyting, ildere og hunder, yoga, gaming, ishockeykamp, hekling og håndarbeid, matlagning, serier og filmer

Anonymkode: 74d28...b25

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

37 år, kvinne

Pistolskyting, ildere og hunder, yoga, gaming, ishockeykamp, hekling og håndarbeid, matlagning, serier og filmer

Skulle stå ishockeyfan, ikke kamp 😊

Også glemte jeg friluftsliv

AnonymBruker
Skrevet

Alder: 26

Hobbyer: Illustrasjon, animasjon, TV-/dataspill, kampsport, terrengsykling, svømming, kajakk...:)

Anonymkode: b9dd9...06a

AnonymBruker
Skrevet

Trening, baking, strikking og så ser jeg en del TVserier og film hvis det kan kvalifiseres som en hobby😊

22 år :) 

Anonymkode: b0489...c50

Gjest NotNaomi
Skrevet

Mosaikk. Vet det høres sært og kanskje kjedelig ut,men ble veldig inspirert da jeg lærte av libanesere som kunne dette. Ja,så leser jeg veldig mye,og er opptatt av magi og mystikk. Interessert i altså,og ikke troende på noen måte i så henseene. Er litt ute av stand til å få gjort så mye fysisk i perioder,så noe må en fordrive tiden med. Kjedsomhet er fiende nr1.

Skrevet

27 år. 

Strikker mest, hekler og baker litt :)

Skrevet

21 år 

Strikking, bøker, litt data- og mobilspill, turer i fine omgivelser med musikk på ørene og så hender det at jeg baker litt. :tekola: 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

26 år. 

Holder på med ridning, aktivisere marsvinene mine, maling, pistolskyting, fargelegging for voksne, gaming, negldesign, ser en del forskjellige serier, går på språkkurs for å lære russisk og leser en del bøker. Gikk mye tur før jeg ødela anklene mine. 

Mye man kan drive med :) Det gjelder bare å prøve ut nye ting, selv om det kanskje ikke virker så interessant i starten. Jeg pleide å synes fargelegging var skikkelig teit, men nå er jeg helt hekta :fnise:

Anonymkode: 13ca4...21b

AnonymBruker
Skrevet

21 år. Jeg er litt av og på med ulike hobbyer, men for tiden er det baking og matlaging, strikking, hekling, innimellom tegning og periodevis trening, er aktiv i min lokale kirke. Ellers har jeg drevet med ridning, piano, turning (men egen erfaring er at der bør man begynne som ung), har blogget og skriver litt innimellom.

Anonymkode: 8c0a7...d73

AnonymBruker
Skrevet

44 år: korps, strikking, lesing, trening, jakt, friluftsliv

Anonymkode: 97385...2cb

AnonymBruker
Skrevet

35 år, kvinne

Lesing, pianospilling, løping, styrketrening, fjellturer, kryssord, kakuro, strikking, brettspill, dataspill, matlaging, hagearbeid

Anonymkode: a58f3...7db

Skrevet

Det begrenser seg litt hva man får drevet med av hobbyer med småbarn i huset og stadig oppussing, men jeg strikker ganske mye. Og trener på treningssenter, om skal kalle det en hobby. Liker også å gå i fjellet og på langrenn, noe vi gjør mye av når vi er på hytta.

Skrevet

Dyrker urter og blomster i drivhus. Har også en kjøkkenhage, samt planter og bærbusker.  Båtliv. Går i fjellet. Leser masse. Musikk. Spiller ikke selv, men drar mye på konserter. Brettspill. Matlaging og vin.

Skrevet

Hest, hest og...hest!

Hest er best!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...