AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Må bare dele med noen jeg ikke kjenner. Jeg vet ikke hva jeg skal tro og tenker at jeg ikke skal konfrontere ham med noe, for han har ikke gjort noe galt. Jeg får lov å se på meldingene hans, men han har ikke fortalt meg at hun har tatt kontakt. De har vært kjærester for flere år siden og nå skrev hun om et minne hun "plutselig" kom på med hjertehjerte og de har ikke snakket sammen på flere år. Hun har tydeligvis flyttet nærmere oss... han svarte henne men ikke noe som tilsier flørting. men jeg stoler ikke helt på henne og lurer på hvor hun hadde tenkt seg liksom.. Hun vet han er gift. Jeg vil ikke si noe til ham om at jeg vet dette for å se hva som skjer videre. Anonymkode: a383a...76f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Må bare dele med noen jeg ikke kjenner. Jeg vet ikke hva jeg skal tro og tenker at jeg ikke skal konfrontere ham med noe, for han har ikke gjort noe galt. Jeg får lov å se på meldingene hans, men han har ikke fortalt meg at hun har tatt kontakt. De har vært kjærester for flere år siden og nå skrev hun om et minne hun "plutselig" kom på med hjertehjerte og de har ikke snakket sammen på flere år. Hun har tydeligvis flyttet nærmere oss... han svarte henne men ikke noe som tilsier flørting. men jeg stoler ikke helt på henne og lurer på hvor hun hadde tenkt seg liksom.. Hun vet han er gift. Jeg vil ikke si noe til ham om at jeg vet dette for å se hva som skjer videre. Anonymkode: a383a...76f Denne er nok postet feil, den skal på samlivsforum. Anonymkode: 984c0...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå