Kevin Skrevet 28. desember 2004 #1 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har en veldig variasjon i opplevelse av orgasme. Noen ganger kommer den stille og pent, og det er nesten ikke sprut. Andre ganger skremmer det meg nesten hvor sterk den kan være. Det liksom eksploderer, og jeg blir borte et lite øyeblikk. Da blir det også mye å tørke opp. I enkelte tilfeller blir jeg heller ikke slapp, men kan fortsette og få et par svakere orgasmer etterpå på samme reisning. Hvorfor det er slik forskjell kan være graden av kåthet og dagsform, men jeg har forsket litt på dette. Man skulle tro at når man fikk de beste orgasmene, var når man var kåtest på forhånd. Når man har holdt igjen lengst mulig, pirret og lekt. Slik er det ikke alltid med meg. Jeg kan ta meg en kjapp en, og få den herligste orgasme, mens jeg kan få en ”eeeeeh...”-orgasme ved å bygge opp lenge. Dette er selvsagt snarere unntaket enn regelen heldigvis, men man føler seg rimelig snytt når man har kost med seg selv en evighet, og orgasmen bare varer noen få sekunder.... Man skulle jo tro man fikk utbetalt etter hvor mye man jobbet... Hvordan er det med dere andre?
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 kåte nysgjerrigper! er du sååå interessert i å lese om og utveksle andres orgasme erfaringer?. hvorfor det...?.hmmmm dette lukter det svidd av......
*Lene* Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 kåte nysgjerrigper! er du sååå interessert i å lese om og utveksle andres orgasme erfaringer?. hvorfor det...?.hmmmm dette lukter det svidd av...... Er ikke dette et seksualforum da???? Folk er så forbanna raske til å ta ut piggene! :evil: Kevin: Du er ikke alene om dette.. SKjer nok ALLE, inkludert meg! (Med eller uten mannen )
Suzy Skrevet 29. desember 2004 #4 Skrevet 29. desember 2004 Hvordan er det med dere andre? Omtrent som med deg - bortsett fra at jeg er jente da...
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #5 Skrevet 29. desember 2004 samme som med deg.... og når jeg er kåt, liker jeg at kjæresten min bruker tunga si på meg.... da blir det ekstra godt, og jeg føler at hele rommet skjelver, og at det er en vulkan inni meg som eksploderer...mmmm.... kankskje det har noe med forventninger å gjøre også... når man forventer at det skal bli den store orgasmen, virker den mindre.... men kanskje den ikke er det allikevel.... stress kan virke inn også..... ikke sant kevinmannen.... ?............
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå