AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #1 Skrevet 13. mai 2017 Blir man dum av å leve glamourliv? Se på The Kardashians, Hollywood fruene osv. Jeg har noen bekjent fra Oslos bedre strøk, og det er veldig mye bilder å få tilsendt fra dyre restauranter (hver dag omtrent), vinkvelder hver helg og de gjør ikke stort annet enn å reise. Vet ærlig talt ikke om de jobber. De er i 20 årene. Selv var jeg ikke vant mes å få alt jeg pekte på som barn. Jeg har jobbet for pengene jeg har. Jeg er lykkelig, eller fornøyd isåfall. Men jeg bare prøver å sette meg inn i en situasjon som virker så uuoppnåelig for meg. Å reise rundt i verden , fly business, bo på dyre hoteller osv, uten nesten å jobbe?? Shoppe dyre merkeklær, vesker osv.. det må da være enormt fritt? Men også veldig tomt? Anonymkode: 2ff4c...9ba
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #2 Skrevet 13. mai 2017 Tja. Mange som prioriterer dyre klær, reiser og vin når de er i 20-åra, om de er rike eller ikke. Spørsmålet er vel om man klarer å utvikle seg til neste livsfase uten at livet på et eller annet tidspunkt treffer deg i fleisen. "Kvartlivskrisa", kan man vel si... Når man innser at det er viktigere ting i livet enn å ha det gøy, og mer eller mindre blir tvunget til å finne noe slags mål og mening... Utover det tenker jeg livet er så tomt eller meningsfullt som man selv gjør det, uavhengig av om man har penger eller ikke, jobber eller ikke. Anonymkode: 36112...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå