Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen finner ikke noe i livmor eller andre steder (innvendig ultralyd) hcg har vært på 100 i over en uke nå og jeg har blødd mye. Hva kan dette komme av? Venter på at testen blir negativ.  Men ser nesten ut som den var litt sterkere i dag :( vil bare få det overstått så vi kan prøve igjen. 

Hvis den var positiv om en uke skal jeg inn igjen men han sa ikke hva som skjedde da? 

Begynner å lure på om dette er verdt det. Blir så trygt ned. Beklager sutrete innlegg men nå er jeg så deprimert av dette.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Situasjoner som din er nervepirrende og deprimerende for alle i tilsvarende situasjoner. 

Når HCG ikke synker og heller ikke øker så er det ingenting som vokser, for å være brutal og rett frem.  HCG kan holde seg en stund før den går til null igjen, men den kan og være flask positiv eller det kan være noe annet som er skyld i HCG verdien. Derfor skal du inn igjen til kontroll og oppfølging. 

Når du ikke får noen økning av HCG så tror jeg helt bestemt at du skal anse deg selv som "ikke gravid".

Anonymkode: 91d79...d1c

Skrevet

Men det er ikke mulig å bli gravid på ny før hcg er på 0 eller er det mulig? 

Skrevet

Siden hcg ikke synker skikkelig kan det jo være at det er noen små små rester igjen som ikke vises på ul. 

Skrevet

Må jeg skrape det ut da eller? 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...